Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه پنجم کنکور سراسری سال ۹8 رشته ریاضی در چهارمحال و بختیاری گفت: رمز موفقیتم برای کسب رتبه پنج کنکور سراسری استعداد درونی، تلاش خود و حمایت خانواده و دوستان بود
علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – اظهار کرد: از پایه هفتم به مدرسه تیزهوشان راه یافتم که بنا به دلایلی بعد از گذراندن این پایه از مدرسه خارج و در مدرسه عادی تحصیل خود را ادامه دادم،  مجددا برای ورود به پایه دهم با برگزاری آزمون به دبیرستان تیزهوشان شهیدبهشتی شهرکرد راه یافتم و تا پایان کلاس دوازدهم در آن مدرسه تحصیل کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسی بیان کرد: سال یازدهم موفق به کسب مدال نقره المپیاد شیمی کشوری شدم که تا آن زمان هیچ گونه مطالعه‌ای برای کنکور سراسری نداشتم و زمان را صرف شرکت در اامپیاد  و موفقیت برای آن کرده بودم.
وی گفت: درس‌ خواندنم برای کنکور از آذرماه سال گذشته آغاز شد که روزانه حدود هفت ساعت درس می‌خواندم، خوشبختانه خانواده شرایط را برای درس خواندن من فراهم کردند و در موفقیتم نقش اساسی داشتند، از طرفی با داشتن معلمان فوق‌العاده خوب در مدرسه، تلاش‌ آن‌ها نیز رسیدن به موفقیتم بود.
عباسی با اشاره به اینکه رمز موفقیتم برای کسب رتبه پنج کنکور سراسری استعداد درونی، تلاش خود و حمایت خانواده و دوستان بود، گفت: از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده و در آزمون‌ها شرکت کردم ولی در هیچ همایش و کلاس آموزشی برای کنکور ثبت‌نام نکردم و تلاش خود را برای رسیدن به هدفم به کار گرفتم.
وی با اشاره به اینکه هدف من در کنکور سراسری کسب رتبه یک تا 10 بود، تصریح کرد: با تلاش خود و توکل بر خدا این رتبه را کسب کردم که هدفم در انتخاب رشته، کسب رشته مهندسی برق و یا کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف است.
رتبه پنج کنکور سراسری به دانش‌آموزان کنکوری توصیه کرد: باید هدف خود را در نظر بگیرند و برای رسیدن به آن تلاش کنند، زیرا با درنظر گرفتن هدف قطعا موفقیت حاصل می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف برق چهارمحال و بختیاری دانش آموز شیمی کنکور قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته معلم فرصتی است برای تقدیر از همکارانی که مجاهدانه در راه علم و تربیت می‌کوشند تا نسلی پرتوان را تحویل جامعه دهند.

وی با اشاره به اینکه «همه مدیون توایم» شعار امسال هفته معلم است گفت: ایران قوی و مدرسه‌ای قوی از شاخصه‌های اصلی هفته معلم است.

امیریان ادامه داد: زمانی ایران قوی داریم که مدرسه قوی داشته باشیم و مدرسه قوی زمانی پیش می‌آید که معلم قوی داشته باشیم.

وی با اذعان بر اینکه معلمان این استان جز بهترین معلمان در سطح کشور هستند گفت: یکی از اتفاقات مثبت در چند وقت اخیر معرفی دو معلم نمونه کشوری «جعفر عالی پور معلم متوسطه اول و سلمان رستمی آموزگار ابتدایی» بوده است که افتخاری بالا برای این استان است.

امیریان به بحث استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ سهمیه و در سال جاری طی برگزاری ۸ آزمون تعداد یک هزار و ۵۸۳ نیرو جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

وی یادآور شد: کمبودهای در حوزه آموزش و پرورش جدی است اما حرکت دولت به سمت تجهیز کردن امکانات در مدارس بسیار جدی‌تر است.

کد خبر 6095007

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مدرسه‌ای با یک معلم و یک دانش آموز
  • فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان قبل از انقلاب
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری