Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت و تصریح کرد: خبرنگاران متعهد و کوشا، رسالت مهم آگاهی بخشی را به نحو نیکو دنبال می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، «حسینعلی امیری» روز چهارشنبه (۱۶ مرداد) در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت:‌ جهان رسانه و خبر، میدانی سرشار از شکیبایی، تلاش، صداقت و امانتداری می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پارلمانی رییس جمهوری در این پیام عنوان کرد:‌ روز خبرنگار، روز گرامیداشت انسان هایی است که در دستیابی به حق و حقیقت از هیچ کوششی فروگزار نمی کنند و در مسیر آفرینندگی و خلق آگاهی، شور و شعور گام می نهند و گاه در مسیر انجام رسالت خود فدا می شوند.

 

امیری در این پیام روز خبرنگار که مصادف با شهادت محمود صارمی خبرنگار متعهد و شجاع خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است را به خبرنگاران متعهد و کوشا که رسالت مهم آگاهی بخشی را به نحو نیکو دنبال می کنند تبریک گفت.

 

معاون پارلمانی رییس جمهوری در این پیام افزود: قلم تان استوار و گام هایتان با صلابت باد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار روزنامه شیراز ازدواج خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد کاشان روز خبرنگار حسینعلی امیری خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند

رسانه‌های عبری زبان روز شنبه نوشتند که تل‌آویو برخلاف آنچه منتشر می‌شود، با پایان دادن به جنگ در چارچوب هر توافق احتمالی با حماس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش اشغالگر به نقل از یک مقام که نامش فاش نشده گزارش داد که تل‌آویو «با پایان دادن به جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس موافقت نخواهد کرد.»

این مقام اسرائیلی افزود: ارتش وارد رفح خواهد شد چه برای آزادی اسیران اسرائیلی آتش‌بس حاصل شود یا نه.

این در حالی است که رسانه‌های عبری، از جمله کانال خصوصی «۱۲»، روز شنبه نوشتند که خوش‌بینی زیادی وجود دارد که حماس امروز به پیشنهاد مصر پاسخ «مثبت» بدهد، این پس از آن است که ایالات متحده از طریق مصر و قطر متعهد شد که ارتش اسرائیل به طور کامل از نوار غزه خارج خواهد شد و جنگ را ۱۲۴ روز که مدت زمان آتش‌بس است، متوقف می‌کند.

در این حین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: پیش از رسیدن پاسخ حماس اسرائیل هیئتی را به قاهره نمی‌فرستد تا مذاکرات بر سر توافق مبادله اسیران را ادامه دهد.

این رسانه افزود: ما نمی‌خواهیم قبل از اینکه شاهد انعطاف‌پذیری حماس باشیم، متعهد به اعزام هیئتی شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است
  • هویت بخشی رسالت امروز معلمان است
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • رسالت معلمی دفاع از حق است