Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب روز چهارشنبه در مراسم پایانی نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده کارکنان و بانوان شاغل در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تدبیر فرمانده کل قوا و با تعیین نیازهای مخاطبان، موضوعات سبک زندگی اسلامی متناسب با مخاطبان و خانواده شاغلان در ارتش جمهوری اسلامی دسته بندی و منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بر همین اساس و متناسب با هر سطحی مسابقات حفظ حدیث برگزار می شود که نتیجه آن حفظ بیش از هزار حدیث است که باعث ایجاد فضای معنوی در قسمت های مختلف ارتش خواهد بود.

وی گفت: این آمادگی وجود دارد که در صورت ابلاغ، حفظ موضوعی قرآن را نیز اجرایی نماییم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق کشور نیز گفت: از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش انقلابی است که نتیجه آن حضور و شرکت هزاران نفر از کارکنان و خانواده های کارکنان نیروی زمینی ارتش در مباحث قرآنی است.

امیر سرتیپ دوم ستاد، رضا آذریان افزود: با تدابیر اندیشیده شده این مسابقات قرآنی، بعد از برگزاری دوره پانزدهم همه ساله در مشهد برگزار می شود و اکنون چهارمین سال از برگزاری آن در این کلانشهر می گذرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی نیز گفت: اجرای طرح مصباح که از سال گذشته آغاز شد در کاهش تخلفات در سطوح مختلف ارتش تاثیر گذاشت و باعث شد آمار جرایم نسبت به گذشته بسیار کمتر شود.

امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی افزود: برگزاری این مسابقات باعث ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی است.

وی اظهار داشت: به غیر از آمادگی نظامی و رزمی، باید یک سری مولفه های غیر فیزیکی و برتری سازی معنویت اشخاص را در نظر بگیریم که این مسابقات از جمله آن است.

این مسابقه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده در رشته های مختلف قرائت، حفظ، ترتیل، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم در شهر مشهد برگزار شد و بیش از ۱۲۰ نفر حائز رتبه شدند.

داوری مسابقات بر عهده سه تیم داوری از داوران ملی و بین المللی بود و نفرات برتر نیمه دوم شهریور در مسابقات سراسری ارتش در تهران شرکت خواهند کرد.

۲۰۳۰/۶۰۵۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جمهوری اسلامی خانواده سبک زندگی قرآن نظام جمهوری اسلامی ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی رایتل، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد.

رایتل در حالی در سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان عنوان برترین کارفرمای سلامت محور را از آن خود کرد که پیش از این در سی و سومین دوره این جشنواره برای همین عنوان برگزیده و تقدیر شد.

در این مراسم از حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد و محمدعلی زارع مدیرکل سرمایه‌های انسانی و پشتیبانی رایتل این جایزه را به نمایندگی از مدیرعامل دریافت کرد.
همچنین در این مراسم از افشین نیکوروش مدیر امور رفاهی رایتل در حوزه بهداشت و ایمنی محیط کار و در راستای حفظ و بهبود سلامت کارگران و توسعه محیط کار سالم، قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور