Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:50:18 GMT

کشف سرقت در میاندوآب ۷۴ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۱۸۹۲

کشف سرقت در میاندوآب ۷۴ درصد افزایش یافت

سرهنگ حسن‌ شیخ‌نژاد روز چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: در این زمینه، ۲۳۶ سارق و مالخر نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق در این شهرستان نیز در قالب ۶۲ فقره عملیات، ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال انواع کالاهای قاچاق کشف و ضبط شده است که نسبت به سال گذشته ۱۵۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۱۵۰ راس احشام قاچاق، یک‌هزار و ۵۱ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، ۱۴۵ هزار و ۵۱۰ لیتر انواع فرآورده‌های نفتی، ۹۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی، ۷۵ هزار و ۵۰ کیلوگرم برنج خارجی و سه‌هزار و ۵۸۰ کیلوگرم چای خارجی از جمله موارد قاچاق کشف‌شده طی امسال در میاندوآب است.
وی در زمینه کشف مواد مخدر در این شهرستان نیز افزود: امسال بیش از ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب طی عملیات‌های مختلف کشف و ۱۴۰ نفر توزیع کننده نیز دستگیر شده است.
وی با بیان افزایش ۹ درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر گفت: در سال جاری ۶۲۵ نفر معتاد دستگیر و تحویل مراکز درمانی و کمپ‌های ترک اعتیاد شدند و ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.
فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به عملکرد پلیس فتا نیز افزود: طی سال‌جاری ۸۰ فقره پرونده تشکیل یافته که ۸۶ درصد آن منجر به کشف شده است‌.
وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ متهم نیز دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شدند، گفت: بیشتر موضوعات پرونده‌های سایبری در خصوص برداشت‌های اینترنتی و مزاحمت‌های اینترنتی است‌.

وی با اشاره به آمار تصادف‌های درون شهری در میاندوآب بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ مورد تصادف درون شهری منجر به فوت در این شهرستان روی داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: ۲۲۰ مورد تصادف جرحی درون شهری نیز طی همین مدت اتفاق افتاده که در مقایسه با سال گذشته که ۲۳۶ مورد بوده، هفت درصد کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به وقوع یک‌هزار و ۲۳۰ مورد تصادف خسارتی نیز طی سال‌جاری در این شهرستان گفت: میزان تصادف‌های خسارتی نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۶ درصد افزایش دارد.
وی با تقدیر از تلاش خبرنگاران میاندوآب در پوشش اخبار این شهرستان در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: خبرنگاران طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و حلقه وصل مردم و مسوولان هستند و باید در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره یار و یاور پلیس در ایجاد امنیت و آرامش هستند، بیان کرد: نقشی که خبرنگاران در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی دارند، بسیار خطیر و حیاتی است.
 ۶ رسانه مکتوب شامل هفته‌نامه‌های «قلعه»، «گشایش»، «یاشایش»، «طرز»، «مسرت» و «صدای دیگر»، همچنین خبرگزاریهای صدا و سیما، ایرنا، ایسنا و ۲ پایگاه خبری محلی شامل «میاندوآب‌پرس» و «زرین‌خبر» در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

۹۸۷۱/۶۱۸۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت انتظامی میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سه نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اعتراف آن‌ها به ۲۲ فقره سرقت در شهرستان تاکستان خبر داد.

‌سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، سرانجام موفق شدند سرنخی از ردپای یک سارق سابقه دار را در وقوع این سرقت‌ها به دست آورند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی سارق و دو همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته، به ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۲ دستگاه انواع موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه او در ادامه این عملیات پلیسی خاطرنشان کرد: تمام موتور سیکلت‌های سرقتی کشف شده و پس از شناسایی مالباختگان به آن‌ها تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ابراهیمی به شهروندان توصیه کرد، ضمن تجهیز موتور سیکلت خود به وسایل ایمنی و ضد سرقت مناسب، از پارک موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و بدون روشنایی کافی خودداری کنند.

کد خبر 751487

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟