Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مطالعات ارتش گفت: نیروهای مسلح ایران هیچ‌گاه غافلگیر دشمن نخواهند شد و با تدبیر مقام معظم رهبری پرچم اسلام در سراسر دنیا به اهتزار در خواهد آمد.

به گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه خوارزمی بابیان اینکه هدف آمریکا از ایجاد ۱۱ سپتامبر، برای حضور در منطقه خاورمیانه بود و قصد حمله به افغانستان و عراق را نداشت بلکه طرح اصلی آمریکا حمله به جمهوری اسلامی ایران بود گفت: این کشور با ائتلافی از ۳۰ کشور دنیا، هزاران نیرو، ده‌ها ناو هواپیمابر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای افغانستان و عراق نیامده بود، این‌ها برای حمله به ایران آمده بودند، اما مشاهده کردند که ایران رهبری هوشمند و ملتی دارد که گوش به فرمان رهبرشان ایستاده و نیرو‌های مسلح آن نیز پا در رکاب هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها ۱۴ سال در اطراف ما بودند، با آن‌ها هم مرز بودیم، به سمت عراق یا افغانستان می‌رفتیم سربازان آمریکایی حضور داشتند، در خلیج فارس هم ناو‌ها و هواپیما‌های آنان مرتب تردد داشت، اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران سبب شد آمریکایی‌ها نتوانند کاری کنند و راهکار جدیدی به نام جنگ هیبریدی را مطرح کردند.

امیر سرتیپ پوردستان خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت جمهوری اسلامی ایران از مرز‌ها عبور کرده و آمریکا را در موضع ضعف قرار داده است، امروز اثرات آن را می‌توانیم در زانو زدن رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌الله مشاهده کرد.

رئیس مرکز مطالعات راهبری ارتش در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که «امروز تمامی تحرکات دشمن در سراسر دنیا رصد می‌شود» گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از وظایف اصلیش رصد این تحرکات است، وقتی ناو بالگردبر آمریکا وارد مدیترانه می‌شود یا ناو هواپیمابر نیمیتز وارد اقیانوس هند می‌شود یا وقتی هواپیما‌های اف ۲۲ وارد پایگاه الظفره امارات می‌شوند همه این‌ها توسط کارشناسان و تحلیلگران ما بررسی می‌شود و متناسب با تهدید‌ها ظرفیت‌های دفاعی لازم اتخاذ می‌شود.

وی در ادامه افزود: مطمئن باشید نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با این رصد‌ها غافلگیر نخواهند شد، همین پهپاد گلوبال هاوک که ساقط شد مشخص بود چه زمانی از پایگاه الظفره امارات بلند شده و مسیر خلیج فارس و دریای عمان را طی و در افغانستان در کجا دور زده بود و وقتی وارد حریم هوایی ما شد ساقط گردید.

امیر پوردستان در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی برخوردار است اظهار کرد: با همت جوانان و تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پرچم اسلام در سراسر دنیا به اهتزار در خواهد آمد و همانطور که شاهد فروپاشی شوروی بودیم شاهد فروپاشی آمریکا هم خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو