Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دشتی گفت: ساخت بزرگترین نیروگاه خورشیدی جنوب کشور در آینده نزدیک با دعوت از سرمایه گذاران در شهرستان دشتی آغاز می‌شود. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، عبدالله نادری ظهر امروز با قدردانی از تلاش خبرنگاران در پیگیری مطالبات جامعه اظهار داشت: خبرنگاران نقش بسیار ارزنده‌ای در تعالی وپیشرفت شهرستان دشتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتی با بیان اینکه روند اجرایی طرح‌های عمرانی تسریع یافته است افزود: در هفته دولت امسال دهها پروژه عمرانی عملیات اجرایی آنها آغاز و یا افتتاح می‌شوند.

وی،  با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی گفت: سال قبل 27 میلیارد تومان در زیرساخت روستایی، عشایری دشتی سرمایه‌گذاری شده است.

نادری با اشاره به تکمیل پروژه‌های با پیشرفت بالای 60 درصد خاطر نشان کرد: طرحهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در بخش کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و گردشگری با رفع موانع آن ،افتتاح می‌شود.

فرماندار دشتی با اشاره به طرح‌های عمران شهری وروستایی تصریح کرد: ورودی خورموج از میدان بصیریت تا محمد آباد به طول 3 کیلومتر روشنایی کامل می‌شود و بلوار کاکی به شهر بادوله به طول سه کیلومتر این طرح اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: روشنایی ورودی شهر خورموج از روستای عربی تا پلیس راه و تجهیز کردن این خط با اعتبار بیش از10 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

نادری با بیان اینکه نخستین برق خورشیدی خانگی استان بوشهر در شهر خورموج افتتاح شد خاطر نشان کرد: بزرگترین نیروگاه خورشیدی جنوب کشور مجوز آن صادر شده است و در آینده نزدیک با دعوت از سرمایه گذاران در شهرستان دشتی آغاز می‌شود.

شهردار خورموج هم با بیان اینکه 12  میلیارد تومان پروژه در شهر خورموج در حال اجرا است افزود: در هفته دولت امسال چندین پروژه به اعتبار 7 میلیارد تومان در شهر خورموج به بهربرداری می‌رسد.

بوشهر|100 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی دشتی هزینه شدبوشهر| 30 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت سدکاردانه دشتی مصوب شدبوشهر| 55 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی دشتی تخصیص یافت

شیخیانی تصریح کرد: فضای سبز میدان بصیرت در ورودی جنوب خورموج به مساحت 8 هزارمترمربع ، شامل محوطه سازی وسایل بازی، ابشارمصنوعی، الاچیق، پیاده‌رو و تندیس نستعلیق خورموج با اعتبار 700 میلیون تومان درهفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود

ایسنا/فارس معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در سال جاری، تعداد ۵ هزار سامانه خورشیدی در این استان با توان تولیدی ۲۵ هزار کیلو وات نصب و راه‌اندازی می‌شود.

حمیدرضا جلایر امروز، ۱۱ اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: از ابتدای اجرای طرح بهره‌گیری از ظرفیت سامانه‌های خورشیدی درسال ۹۵ تاکنون، تعداد۹۴۳ سامانه خورشیدی مختص مشترکان با توان تولیدی ۶۳۰۰ کیلووات با سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار و۵۷۵ ‌میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان‌های استان فارس نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان فسا با احداث ۱۰۰سامانه، شهرستان بختگان با ۷۸ سامانه و شهرستان اقلید با ۷۱ سامانه خورشیدی بیشترین تعداد نصب سامانه‌ها را در میان سایر شهرستان‌های استان فارس دارند، گفت: متوسط میزان تابش این استان بین ۲هزار تا ۲۲۰۰ کیلو وات ساعت بر مترمربع در سال است که این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس منبع انرژی پاک، دسترسی آسان، عدم ایجاد آلودگی صوتی و حمایت ازسوی دولت را از جمله مزیت های سامانه‌های خورشیدی برشمرد و تصریح کرد: این سامانه‌ها طول عمر مفید۲۰ ساله داشته و با شست‌وشوی حداقل ماهی یکبار می توان بازدهی آنان را افزایش داد.

جلایر، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز اظهار کرد: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است که متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود