Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@12:48:59 GMT

محموله سلاح در مرزهای شمالغرب کشور کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۲۶۵۷


به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه این محموله شامل ۲۰۰قبضه سلاح شکاری است که سودجویان قصد داشتند آن را از مرزهای شمال غرب  وارد کشور کنند.

در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه آمده است، رزمندگان اسلام به طور جدی حافظ امنیت پایدار در منطقه اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این اطلاعیه آمده است:در تاریخ ۱۵ مرداداماه سال ۹۸ عوامل مزدور قصد داشتند یک محموله سلاح و مهمات جهت برهم زدن آرامش مردم وارد کشور نمایند که با هوشیاری و اقدام به موقع رزمندگان قرارگاه حمزه حین ورود به کشور در مرزهای شمال غرب کشف و ضبط گردید.

این اقدامات موجب برهم زدن وضعیت محیط‌زیست کشور می‌شود که تبعات جبران‌ناپذیری در جنگل‌ها و جانداران محدود در سطح ملی دارد، لذا قرارگاه حمزه هشدار می‌دهد در منطقه شمال غرب مزدوران و سودجویان به دنبال حادثه سازی نباشند که قطعاً با برخورد شدید روبرو خواهند شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته

وزارت دفاع ترکیه از کشتن ۴۳ تروریست طی هفته جاری در عملیات‌های داخل این کشور، شمال سوریه و شمال عراق خبر داد.

براساس گزارش آناتولی، این در یک نشست خبری توسط زکی آق‌ترک، مشاور روابط عمومی و رسانه‌ای وزارت دفاع، روز پنجشنبه ارائه شد.

آق‌ترک گفت: تعداد تروریست‌هایی که از ابتدای امسال در شمال عراق و سوریه کشته شده‌اند به ۸۴۵ تروریست رسیده است.

وی همچنین از دستگیری ۳۶۴ نفر از جمله ۹ تروریست در تلاش برای نفوذ غیرقانونی به ترکیه خبر داد.

منابعی در این وزارتخانه اعلام کردند که نیرو‌های گارد مرزی عراق پایگاه‌هایی را در نزدیکی مناطق عملیاتی ترکیه برای جلوگیری از فعالیت‌های سازمان تروریستی پ. ک. ک ایجاد کرده‌اند.

این منابع ترکیه‌ای اعلام کردند: این فعالیت‌ها با هماهنگی ما در حال انجام است و تلاش‌ها با هماهنگی عراق و کشورمان برای جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی پ. ک. ک، تامین امنیت مرز‌ها و حفاظت از جان غیرنظامیان عراقی ساکن در منطقه ادامه خواهد داشت.

این منابع همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر سفر اسامه عسکر رئیس ستاد ارتش مصر به ترکیه، تأیید کردند که این سفر دوره جدیدی از نظر توسعه روابط نظامی و همکاری در حوزه صنایع دفاعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد