Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:40:16 GMT

خرم آباد وارث ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۲۶۸۰

خرم آباد وارث ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی است

به گزارش ایرنا علی ماکنعلی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار ضمن تبریک این مناسبت افزود: اگر قطار تصمیم گیری ها در مجموعه شهری خرم آباد متوقف شده به دلیل این بدهی ها بوده که امسال نیز ۸۰۰ میلیارد تومان خسارت سیل به آن اضافه شد.

وی نتیجه کار بدون پشتوانه و بی برننامه را بی اعتمادی مردم دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی مدیریت شهری بسیار سخت این اما از طرفی با توجه به توان و تجربه بالای اعضای شورای اسلامی شهر تصمیم داریم عصر جدیدی در این عرصه ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی لایروبی رودخانه و ترمیم دیواره ساحلی را از اولویت های مردم در خرم آباد برشمرد و گفت: احداث و ترمیم پل ها و زیباسازی مبلمان شهری نیز در دستور کار قرار دارد که البته با توجه به اینکه تنها هفت درصد مردم عوارض سالیانه خود را پرداخت می کنند تحقق این هدف تا حدودی مشکل است.

ماکنعلی همچنین اضافه کرد: شهید صارمی نشانگر وفاداری قشر خبرنگار به نظام است و در فضای رسانه ای امروز که استکبار با غول های رسانه ای به دنبال ایجاد ناامیدی است رسالت جامعه خبری دوچندان می شود.

وی تصریح کرد: مردم نیز باید باور کنند کانال های تلگرامی بی هویت نمی توانند جریان خبری دقیق و صحیح باشند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان روز خبرنگار است.

۷۲۶۴/۷۲۶۹/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استکبار اعضای شورای اسلامی شهر افغانستان جامعه جمهوری اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، استاندار یزد، مسائل و ظرفیت‌های احمد آباد اردکان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. 
فاطمی گفت: مطالباتی در خصوص بافت تاریخی منطقه، در حوزه بهداشت و درمان، طرح‌های ورزشی، نهضت ملی مسکن و جاده بین مزارع مطرح شد که در حوزه ورزشی مصوباتی شامل تامین منابع برای تجهیزسالن ورزشی به کفپوش، ایجاد زمین چمن، تامین اعتبار برای حصارکشی مجموعه به تصویب رسید. 
فاطمی ادامه داد: در حزوه طرح نهضت ملی مسکن هم ساکنان خواستار الحاق یک زمین وقفی بودند که مقرر شده با هماهنگی بنیاد مسکن طرح اجرایی شود و در رابطه با جاده بین مزارع هم که مشکل مردم بود حدود پنج کیلومتر این مورد هم قرار شد که در واقع مجموعه راهداری با تامین قیری که انجام خواهد شد انشا الله با تجهیزات و ادواتی که دارد، کار را انجام دهد.
استاندار گفت: در رابطه با حوزه بافت تاریخی و آب انبار‌هایی که وجود دارد قرار شد؛ شهردار با هماهنگی میراث فرهنگی طرح مشاور در واقع روی آن لحاظ شود که به عنوان یک محور گردشگری از آن به نحو مطلوب استفاده شود.
ادای احترام به شهدای احمدآباد اردکان از دیگر برنامه‌های فاطمی در اردکان بود.

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)