Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:15:28 GMT

رئیس شورای رشت: شهردار موظف به پاسخگویی به شوراست

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۲۶۹۵

رئیس شورای رشت: شهردار موظف به پاسخگویی به شوراست

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدامیرحسین علوی غروب چهارشنبه در یکصد و دومین جلسه فوق العاده شورای اسلامی رشت افزود: دغدغه همه اعضای شورای اسلامی این کلانشهر اینست که به شهردار کمک کنیم تا با قدرت و توان به کار خود ادامه دهد.

وی  اظهار داشت: اینگونه نباشد که شهردار رشت برای انجام کارهای سازمانی به خارج از شورای اسلامی تکیه کند، آنوقت در موضوعات مختلف اگر اتفاقی بیفتند ، شورا را خطاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موفقیت شهردار در واقع موفقیت اعضای شوراست، خاطر نشان کرد: در ابتدای فعالیت شهردار بایستی کمک کنیم تا او با شناخت مناسب و درست از وضعیت موجود، کارها را به خوبی هدایت کند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: ۱۰ ماه مجموعه شهرداری رشت با سرپرستی اداره شد و هیچ مشکلی در پرداخت حقوق پرسنل ایجاد نشد و همه کارها به خوبی پیش رفت و اکنون نیز بایستی در پرداخت به موقع حقوق پرسنل توجه شود.

بهرداد زاکری یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت در ادامه این جلسه در سخنانی بیان داشت: شهردار به این مهم توجه داشته باشد که وظیفه عضو شورا نظارت بر شهردار است، این که از شهردار سئوالی پرسیده می شود او موظف به پاسخگویی است.

وی اظهار داشت: مردم کلانشهر رشت مطمئن باشند که ما به وظیفه قانونی خود یعنی نظارت به طور جدی عمل می کنیم.

رضا رسولی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: گریز از حواشی و تمرکز روی کار می تواند شرمندگی ما را در طول دو سال نسبت به مردم بر طرف کند اما قطعا این حاشیه گریزی بایستی در شهرداری پررنگ تر شود.

شورای اسلامی کلانشهر رشت، ۱۱ عضو دارد.

رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف حقوق رئیس شورای اسلامی شورای اسلامی شهرداری رشت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری