Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@22:34:07 GMT

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک مرزی ایران و ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۲۷۹۸

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک مرزی ایران و ترکیه

با حضور فرماندار ارومیه و والی استان حکاری ترکیه تفاهم نامه مشترک همکاری مرزی در بخش امنیتی بین ایران و ترکیه عصر چهارشنبه امضا شد.

به گزارش مهر، فرماندار ارومیه در آیین امضای این تفاهم نامه اظهارداشت مقابله با تروریسم و قاچاق کالا و انسان از مهمترین مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا ملامحمدی‌زاده افزود: اقدامات خوبی از سوی ۲ کشور ایران و ترکیه در این بخش از مرز انجام و به ارتقای شاخص‌های امنیتی منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز پنجاه و یکمین کمیته مشترک فرعی‌ امنیتی استان حکاری و ارومیه به میزبانی این شهرستان مرزی برگزار شد، طی آن بر تداوم همکاری های مشترک مرزی بین دو کشور در بخش امنیتی تاکید شد.

والی حکاری ترکیه امروز در راس هیئتی بلندپایه برای برگزاری کمیسیون مشترک فرعی امنیتی و تبادل نظر با فرماندار ارومیه به این شهر سفر کرد.

ایران و ترکیه ۵۵۰ کیلومتر مرز مشترک دارد که همه آن در آذربایجان‌غربی است؛ حکاری، وان، آغری و ایغدیر استان‌های مرزی ترکیه با ایران در شرق این کشور هستند.

قرار است ترکیه در راستای مبارزه با تروریسم ۴۳ کیلومتر دیوار مرزی با ایران احداث کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام

همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو، تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهرکرد و استانداری چهارمحال و بختیاری به امضاء رئیس دانشگاه شهرکرد و استاندار چهارمحال وبختیاری رسید.

بیشتر بخوانید

نمایش توانمندی‌های صادراتی بام ایران در تهران

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با مدیرکل گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی درخصوص راه اندازی زنجیره ارزش راهبردی گیاهان دارویی در استان مذاکره و تفاهم نامه‌ای نیز امضاء کرد.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه به منظور همکاری در تدوین زنجیره ارزش بادام، جریان‌سازی، شبکه‌سازی، کمک به ارتقاء بهره‌وری، همچنین اعلام نتایج و دستاورد‌های حاصله به کارگروه توسعه زنجیره‌‎های ارزش راهبردی استان امضاء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس