Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ز زور خواب به سختی حرف می‌زد. حتی کلمات را اشتباه ادا می‌کرد. مرتب دستش را می‌کشید روی سرش. به زور چشم‌هایش را باز نگه داشته بود. تاریخ انتشار: 00:02 - 17 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۷۰۸

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید مدافع حرم «محمودرضا بیضایی» در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۶۰ در تبریز متولد شد و در روز ۲۹ دی سال ۱۳۹۲ در منطقه قاسمیه سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «تو شهید نمی‌شوی» توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت سی و سوم

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ میدان انقلاب، سر خیابان کارگر جنوبی با هم قرار داشتیم. یک پراید سفید رنگ داشت که آن روز با همان آمد. سوار شدم و راه افتادیم سمت اسلامشهر همیشه می‌نشستیم توی ماشین و بعد روبوسی می‌کردیم. آن روز، موقع روبوسی دیدم چشم‌هایش سرخ است و سر و ریشش پر از خاک. از زور خواب به سختی حرف می‌زد. حتی کلمات را اشتباه ادا می‌کرد. مرتب دستش را می‌کشید روی سرش. به زور چشم‌هایش را باز نگه داشته بود.

گفتم: «چرا این طوری هستی؟» گفت: «سه چهار روز است درست نخوابیدم و خانه هم نرفته‌ام.» گفتم: «بیابان بودی؟» گفت: «آره» می‌دانستم دوره آموزشی برگزار کرده است. گفتم: «خب این طوری درست نیست. زن و بچه هم حق و حقوقی دارند. چرا خانه نرفته‌ای؟» گفت: «بعضی از اینهایی که مهمان ما هستند (منظورش نیروهای مقاومت بود) خیلی مستضعف‌اند. طرف کاپشنش را فروخته آمده. چطور این‌ها را ول کنم بروم توی خانه بخوابم؟».

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمودرضا بیضایی شهید بیضایی مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بم به همشهری می‌گوید که این زن جوان برای جمع‌آوری ضایعات خودش را بین درز دیوار کشانده بود اما دیگر نتوانست بازگردد و گرفتار شد. محسن حدادیان در این باره بیشتر توضیح می‌دهد و از ماجرای رسیدن خبر به نیروهای آتش‌نشانی این‌طور می‌گوید: «زن جوان برای برداشتن ضایعات به شکاف بین دو دیوار رفته بود. از آنجایی که هر دو خانه‌ای که این زن بین دیوارشان گیر کرده بود، خالی از سکنه بوده کسی صدای این زن را نمی‌شنود. یکی از همسایه‌های دیگر که برای به پشت بام می‌رود، صدای آرامی از کسی که کمک می‌خواهد می‌شنود و با آتش‌نشانی تماس می‌گیرد.» ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. نیروهای آتش‌نشانی نیز برای نجات زن مجبور بودند دیوار را بشکافند و ضمن تماس با مالک خانه و موافقت او نجات زن محقق می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • دولت نتانیاهو در حال سقوط است/ نیروهای حماس به مقاومت خود ادامه دهند
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • واکنش تند حماس و جهاداسلامی به جنایت خائنانه تشکیلات ابومازن
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر