Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بندرعباس، مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عصر امروز در دیدار مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان درباره نقش بسیج دانشجویی در پاسخگویی به مطالبات دانشجویان گفت: جریان سازی و گفتمان دینی، تخصص ذاتی بسیج دانشجوئیست که باید با تقویت آن پاسخگوی مطالبات دانشجویی باشد و مسیر حرکت را برای سایرین تبیین و روشن سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بسیج دانشجویی را بزرگترین تشکل انقلابی معرفی کرد و گفت: گفتمان سازی بسیج دانشجویی در دانشگاه ها موجب پیشرفت برنامه های فرهنگی و علوم انسانی شده است که این مهم در این عرصه علمی لازم ولی کافی نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تاکید بر تعمیق اخلاقی و معنویت در دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی باید به عنوان پرچمدار جریان انقلابی همواره با حرکت در این راستا و توجه به منویات مقام معظم رهبری زمینه اخلاق مداری، انقلابی گری و دین محوری را به جامعه دانشجویی فراهم کند.

عارف رئوفی مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان نیز با اشاره به برنامه های پبش روی این حوزه، حرکت در راستای اهداف انقلاب و مقام معظم رهبری را از اصلی ترین برنامه های بسیج دانشجویی خواند و اعلام آمادگی کرد که بسیج دانشجویی می تواند به عنوان یک تشکل منسجم در حوزه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، به عنوان یک بازوی پرتوان در کنار دانشگاه ها باشد.

عارف رئوفی افزود: دانشگاه ها نیز باید با کمک به این تشکل مردم نهاد، در ترسیم چشم انداز بلند مدت علمی و فرهنگی این نهاد را یاری رسانند تا بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را در حوزه های فرهنگی به خوبی گسترش دهیم.

وی در پایان با قدردانی از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در برقراری تعامل موثر و ایجاد فضای همکاری گفت: امید است با برنامه ریزی بهتر و منسجم تر بتوانیم گام های بزرگی را در جهت خدمت به جامعه اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

82 / 188 دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس مهدی باقری بسیج دانشجویی استان هرمزگان عارف رئوفی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس مهدی باقری بسیج دانشجویی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه