Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رشیدی در مراسم  روز خبرنگار  با تجلیل از مقام شامخ خبرنگاران به ویژه شهید صارمی  ،اظهارکرد: شهید صارمی ها تا آخرین لحظات عمرشان به رسالت دینی و کاری خود عمل کردند و ما نیز امیدواریم با الگوبرداری از این بزرگان بتوانیم به وظایف خود در قبال کشور ، شهر و شهروندان عزیز عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود :خبرنگاران ما در بحرانهای مختلف مانند سیلاب اخیر به همراه  مسئولین و نیروهای شهرداری حضور داشتند و توانستند با انعکاس کمبودها و همچنین  تلاشهای نیروهای شهرداری نقش موثری را در جلب توجه دولتمردان محترم ایفاکنند.

 رشیدی خبرنگاری را از جمله مشاغل سخت و زیان آور خواند و تصریح کرد :خبرنگاران از  زحمتکش ترین و مفید ترین اقشار جامعه هستند ولی از لحاظ درآمد و مزایایی چون مسکن ، بیمه و  امنیت شغلی در سطح کم درآمدترین ترین کارکنان دستگاههای دولتی هم نیستند.

او خبرنگاران را  افرادی توصیف کرد که دغدغه‌ی آگاهی بخشی، دفاع از حق و عدالت را دارند و گفت: خبرنگاران با خلق آثار تولیدی‌  در ژانرهای مختلف روزنامه‌نگاری ایفا گر نقش بسیار موثری  در رشد شهرو استان  هستند.

شهردار خرم آباد با اشاره به عزم مدیریت شهری خرم آباد در راستای برقراری تعامل مثبت با جامعه خبرنگاران و  رسانه ها ،خاطر نشان کرد:تمام سعی ما بر این است که با بهره گیری از نظرات ، مطالب ، انتقادات و پیشنهادات اهالی قلم هرچه سریعتر مسیر  توسعه رابپیماییم  و با قدرت بر مشکلات چیره شده تا خرم آباد را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

رشیدی  افق پیش روی  خرم آباد  را به رغم تمامی مشکلات روشن و امیدبخش خواند ویادآورشد: هدف ما این است که هرچه سریعتر آثار سیل را از چهره شهر بزداییم   و من به شما قول می دهم به یاری صاحبنظران ، اصحاب قلم و مدیریت ارشد استان ، خرم آباد را همانند نامش به شهری خرم ، آباد و در خور زیستن تبدیل کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه رسانه سیل شهرداری مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • گریمور سینمای ایران در اردبیل تشییع شد
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد