Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@13:38:00 GMT

کالدرون ترکیب پرسپولیس را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۳۱۷۸

کالدرون ترکیب پرسپولیس را انتخاب کرد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز زمان برگزاری مسابقات لیگ نوزدهم مشخص نیست اما تیم فوتبال پرسپولیس بازی‌های دوستانه متعددی را برگزار کرده و کالدرون (سرمربی باشگاه پرسپولیس) به سیستم جدید و بازیکنان مدنظر تیمش بیشتر نزدیک شد و ترکیب خود را انتخاب کرد.

کالدرون در هشتاد درصد بازی‌ها با سیستم ۳-۳-۴ تیمش را به زمین فرستاده است و به نظر می‌رسد حداقل تا آمادگی و هماهنگی بیشتر سید جلال حسینی، بشار رسن، سیامک نعمتی نعمتی و حضور مهاجم خارجی که هنوز جذب نشده با نفرات زیر لیگ را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادوشوویچ در غیاب بیرانوند محروم، شیری و نادری به همراه خلیل‌زاده و کنعانی در خط دفاع، کامیابی‌نیا در کنار نوراللهی و امیری در میانه میدان، احمدزاده، ترابی و علیپور نیز در خط حمله بازی خواهند کرد و نکته قابل توجه این است که کالدرون امیری را جایگزین رفیعی کرده و قصد دارد مثل کارلوس کی‌روش (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران) از این بازیکن در میانه میدان استفاده کند.

به هرحال پرسپولیس قرار است با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور در لیگ نوزدهم حاضر شود.

همچنین سرخپوشان قرار است در دیدار تدارکاتی، امروز (پنج شنبه) به مصاف نساجی مازندران می رود.

بیشتر بخوانید:

آنالیزور سابق تیم ملی فوتبال از حضور در پرسپولیس انصراف داد

پرسپولیسی‌ها به دنبال رفع محرومیت هواداران سرخ

مشکلات مالی پرسپولیس برای توافق با خارجی‌ها/ ۸۰۰ هزار دلار هزینه بازیکن برزیلی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم