Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- گزارش‎های پلیس متروپولیتن نشان می‌دهد بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، تعداد پرونده‌های جرایم از ۲۱۹۳ مورد به ۲۵۴۲ مورد افزایش یافته است. تاریخ انتشار: 04:00 - 17 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۹۶۸ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پلیس انگلیس از دستگیری ۴ عضو یک باند خلافکار خبر داد که در تیراندازی شبانه در منطقه "گیت فارست" در شرق لندن شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نیرو‌های پلیس پس از مشاهده مهاجمی که در خودرو مسلح بوده اقدام به تعقیب خودرو می‌کنند.
به گزارش سان، پس از ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت خودروی مهاجم، سرانجام پلیس موفق به توقف خودرو و دستگیری مهاجمان شد.       اعضای این باند خلافکار همگی در رده سنی ۲۰ تا ۲۲ سال بودند که به جرم حمل سلاح و تلاش برای قتل و همچنین ایجاد نا امنی در شهر توسط پلیس لندن بازداشت شدند.
سان می‎گوید چاقوکشی و درگیری‌های خیابانی گریبان شهر لندن را گرفته است. براساس آمار‌های اعلام شده در چند ماه نخست سال جاری میلادی ۱۲۹۶ مورد چاقوکشی توسط پلیس به ثبت رسید.   در سال گذشته میزان جرایمی که در شهر لندن به قتل منتهی شدند از جرایم شهر نیویورک برای اولین بار پیشی گرفت.
آمار‌ها نشان می‌دهد از سال ۲۰۱۴ میزان جرایمی که در آن‌ها از سلاح گرم استفاده می‌شود به طور مداوم روند صعودی از خود نشان داده است.   بیشتر بخوانید: مادری که ۳ فرزندش قربانی خشونت‌های خیابانی در لندن شد   بر اساس داده‌های پلیس متروپولیتن بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، تعداد پرونده‌های جرایم از ۲۱۹۳ مورد به ۲۵۴۲ مورد افزایش یافته است. ۷۷۰ مورد از پرونده‌ها مربوط به جرایم حمل سلاح گرم بوده که در آن‌ها تیراندازی رخ داده است. شمار تیراندازی‌های مرگبار از سال ۲۰۱۲ در حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.
آما‌رها حاکی از آن است در سراسر انگلیس و ولز تا پایان اکتبر ۲۰۱۷، ۶۶۹۴ مورد جرایم به ثبت رسیده که رشد ۲۰ درصدی داشته است.
دفتر اداره ملی گفته است که جرایم مربوط به چاقوکشی و تیراندازی در پایتخت انگلیس و سایر کلانشهر‌ها متمرکز شده است.
افزایش چاقوکشی و خشونت‌های خیابانی باعث شد تا برخی از سازمان‌های خودجوش دست به جمع آوری سلاح‌های سرد در سطح شهر بزنند. سطل‌هایی در کنار خیابان‌های شهر لندن گذاشته شد و از شهروندان درخواست شد تا هرگونه سلاح سرد درون آن بگذارند.       این طرح از آغاز ماه می ‌شروع شده و بنابر گزارش رسانه‎های محلی در منطقه والتهام لندن ۱۴۰ قبضه چاقو درون سطل‌های زباله ریخته شد. در یکی از مناطق لندن ظرف تنها ۴ ساعت ۳۷ قبضه چاقو جمع آوری شده که هم از سوی خانواده‌ها و هم جوانان درون سطل‌های زباله ریخته شده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی چاقوکشی انگلیس لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان آلمانی که علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه تجمع اعتراض آمیز و بدون خشونت برگزار کرده‌اند از برخورد خشن پلیس و دستگیری‌های بسیاری از آنان از دولت و نیرو‌های نظامی این کشور گلایه‌مند هستند.

یکی از این دانشجویان آلمانی خطاب به دوربین می‌گوید: نمی‌گذارند اعتراض کنیم، بر سر ما فریاد می‌کشند، ما تهدید می‌شویم، زیرا با نسل‌کشی جاری در غزه مخافیم، پشتیبانی مالی زیادی وجود دارد که باعث از دست رفتن جان‌های بسیاری شده است. اینجا همه با هم علیه استعمار، فاشیسم و مهاجرت اجباری مردم غزه ایستاده‌ایم.

دانشجوی دیگری می‌گوید: ما از ۸ آوریل در اینجا در حال اعتراض علیه اشغالگران در کنار ساختمان مجلس و دفتر صداعظم آلمان هستیم، ۸ آوریل روزی بود که آلمان به دیوان بین‌المللی دادگستری رفت آن هم به اتهام کمک و تشویق به نسل‌کشی، امروز صبح به بهانه‌های واهی از چادرهایمان بیرون شدیم، خشونت پلیس علیه اعتراض مسالمت‌آمیز ما بیش از اندازه بود.

این فیلم را می‌توانید در زیر ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

به گزارش آنا، طی چند روز گذشته دانشجویان سراسر جهان از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، هند، نیویورک، سوئد و ... علیه جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه دست به تظاهرات مسالمت‌آمیز زده‌اند اما با مقاومت و سرکوب شدید پلیس و نیروهای نظامی در این کشورها روبرو شده‌اند.

همچنین در فیلم زیر اساتید دانشگاه نیویورک مقابل نیروهای پلیس ایستاده‌اند تا از دسترسی آن‌ها به دانشجویان در جریان تجمع همبستگی با غزه جلوگیری کنند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند