Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس صدای فارس، پایگاه خبری صدای ایران، به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس: محمدابراهیم اخوت ضمن تبريك دهه ولايت و فرا رسیدن عید غدیر خم عیدالله اکبر، اظهار داشت: غدير روزي است كه دين خدا بر پيامبر اكرم (ص) كامل مي‌شود و رسالت پيامبر اكرم با اعلام ولايت حضرت علي (ع) به كمال مي‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید غدیر خم یکی از مهم‌ترین اعیاد ما مسلمانان و به‌ویژه شیعیان محسوب می‌‌گردد و به این مناسبت برنامه‌های مختلفی از سوی کانون‌های فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس اجرا خواهد شد. وی افزود: برنامه‌های مفصلی برای این دهه و ایام مبارک در ١۵٠ کانون فرهنگی‌ هنری مساجد جنوب فارس تدارک دیده شده است که برگزاری جشن، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، مسابقه و مراسم حفظ خطبه غدیر و زیارت غدیریه، نشست‌های بصیرتی معرفتی، دیدار با علما و تجلیل و تکریم سادات، برپایی غرفه‌های فرهنگی، نمایشگاهی، کودک و نوجوان، اجرای تئاتر و سرود پاتوقی و میدانی در اماکن عمومی و توزیع غذای نذری در مساجد از جمله مهم‌ترین برنامه‌های قابل اجرا در سطح شهرستان است.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه تمامی این برنامه‌ها سبب معرفی فرهنگ، هنر و آیین‌های اسلامی می‌‌شود، یادآور شد: جامعه ما امروز با وجود مشکلات اقتصادی به نشاط فرهنگی و معنوی بیشتری نیازمند است که امیدواریم با همت و‌ تلاش تمامی سازمان‌ها، نهادها، تشکل‌های‌ مردمی، فرهنگی، هنری و اصحاب رسانه شاهد شکوفایی و تلاش بیشتر و همچنین ارتقاء سطح فرهنگی و نشاط اجتماعی باشیم.





پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران اجرای 200 برنامه مختلف فرهنگی به مناسبت عید غدیر خم در لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی