Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته پر سر و صدای گذشته مرتضی عقیلی فرزندش را از دست داد تا دوباره به راس اخبار برگردد. این اتفاق در کنار دیگر ماجراهای هفته گذشته چهره های خبرساز خبرگزاری برنا را تشکیل می دهد.

علی نصیریان در مصاحبه ای خبر از قول و قرار شفاهی اش با داریوش مهرجویی داد تا همکاری آنها در هاله ای از ابهام باشد.

مسعود کیمیایی که قرار بود فیلم جدیدش را با رنجکشان کار کند با مصاحبه ای از رنجکشان سوپرایز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد میلیاردر دنیای سرمایه گذاری می گوید برای استاد احترام بسیاری قائلم شاید در فضای دیگری و در فرصت دیگری این همکاری اتفاق بیاقتد.

در گذشت حسین محب اهری در پایان قسمت چهاردهم سریال «سالهای دور از خانه» اقدام قابل تقدیر مجید صالحی بود تا او هم یکی از چهره های برگزیده خبرگزاری برنا باشد.

تولد ژاله علو در هفته ای که گذشت با تبریک های بسیاری از سوی خانواده تئاتر، سینما و تلویزیون و البته رادیو در شبکه های مختلف مجازی و اجتماعی همراه بود. این زن مردادی که یکی از نامداران عرصه رادیو و دوبلاژ است با سریال «روزی روزگاری» در کنار مرحوم خسرو شکیبایی درخشید اما در هفته ای که گذشت نود و دو ساله شد.

حسام نواب صفوی از اتفاقات عجیب و غریب پرونده دانشگاه علوم تحقیقات پرده برداری کرد تا در واقع این هنرمند به موازات حرفه تخصصی اش دغدغه اجتماعی را رونمایی کند.

ستاره اسکندری را باید بدشانس هفته گذشته بدانیم چراکه در اخبار داشتیم او عامل عدم پخش سریال «گیله وا» است. اگرچه این حرف و حدیث در حد شایعه باقی می ماند و قطعا این سریال روی آنتن می رود اما بی تردید این بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل اتفاقی که در سفر ترکیه رخ داد درگیر اتفاقاتی شد که درخور جایگاه این هنرمند نبود. اگرچه بسیاری از همکارانش در حمایت از او در فضاهای مختلف اظهارات دلگرم کننده داشتند.

جواد خیابانی به شبکه سه بازگشت. او با گزارش مسابقه منچستر یونایتد و آث میلان بعد از مدت ها به شبکه متبوعش بازگشت و البته با گفت و گویی که با برنامه اینترنتی «آنتن» داشت از بازگشت عادل فردوسی پور خبر داد تا خودش یکی از چهره های این هفته خبرگزاری برنا باشد.

پژمان جمشیدی هفته گذشته مصاحبه ای عجیب داشت تا دستمزدهای او در فیلم ها و سریال های مختلف سوژه رسانه های مختلف شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: داریوش مهرجویی ستاره اسکندری علی نصیریان مسعود کیمیایی پژمان جمشیدی جواد خیابانی ژاله علو حسام نواب صفوی حسین محب اهری مجید صالحی چهره های هفته مرتضی عقیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مجید و آقا معلم سریال قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل