Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تصاویری از طبیعت تابستانی تالاب استیل آستارا را مشاهده می کنید. تاریخ انتشار: 05:56 - 17 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۰۰۶۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، تالاب ۱۳۸ هکتاری استیل شهرستان مرزی بندر آستارا یکی از جاذبه‌های طبیعی شناخته شده و مهم استان گیلان به شمار می‌رود که در هفت کیلومتری شهر مرزی آستارا و در حاشیه جاده آستارا به رشت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تصاویری از طبیعت تابستانی تالاب استیل آستارا را مشاهده می کنید.

 

 

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تالاب استیل آستارا تصاویر دیدنی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا

سرهنگ هادی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شده، لذا دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه مأمورین هنگ مرزی آستارا در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند از یک دستگاه خودروی نیسان، مقدار ۱۷۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط نمایند افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان هنگ آستارا در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها گفت: نیروهای مرزبانی با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می‌نمایند.

کد خبر 6099396

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • 5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!
  • سفر بهاری به روستای ازغد طرقبه از لنز دوربین شهروندخبرنگار
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید