Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@19:49:46 GMT

دستگیری خفاش‌های زورگیر مواد فروش

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۳۸۹۵

سرهنگ بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: با طرح شکایت والدین تعدادی از نوجوانان مبنی بر اینکه فرزندشان مورد خفت گیری مالی قرار گرفته و مبالغ قابل توجهی را نیز از آنان زورگیری کرده‌اند، موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

​اخبار اجتماعی - او افزود: با انجام تحقیقات از مالباختگان و افراد مورد دستبرد قرار گرفته شده، مشخص شد این باند تبهکار روش مکارانه‌ای را جهت فریب طعمه‌های خود به کار می‌برد و با اغوای مشتریان خود مبنی بر اینکه قیمت اجناس موادمخدر به شدت در حال افزایش بوده، بهتر است با خود مقدار قابل توجهی پول بیاورند تا بتوانند حداقل برای مصرف یکسال خود مواد خریده و ذخیره کند و مشتریان آنان نیز که اغلب نوجوانان خام بوده با این دید مبالغی در حد چند میلیون به همراه خود به مخفیگاه این خفاش‌ها می‌بردند و متهمان نیز از فرصت بدست آمده سوء استفاده کرده و با علم به اینکه مالباخته بدلیل مجرم بودن خود هیچ‌گاه جهت احقاق حقش به سمت پلیس نخواهد رفت وجوه و اموال این افراد را با تهدید و ارعاب می‌گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بخشنده گفت: برخی از نوجوانان و جوانان که با والدین خود روابط بهتری داشتند پرده از موضوع برداشته و آن را فاش کرده و از این رو پلیس نسبت به ماجرا مطلع و با اعزام تیمی از پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب ضمن احراز صحت خبر سریعا دو نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند و تلاش برای شناسایی و فراخوانی تمامی مالباختگان احتمالی این مجرمان جهت استرداد اموالشان ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب تصریح کرد: به گروه‌های سنی حساس جامعه یعنی نوجوانان این نکته را متذکر می‌شوم که در هر مشکل و پیش‌آمدی حتما والدین خود و پلیس را در جریان قرار دهند، چرا که در هر حالی افشای مشکلات نزد این افراد بهتر از مخفی نگه داشتن آن‌هاست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موادمخدر موادمخدر سرهنگ بخشنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان