Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:04:26 GMT

ایرنا نقش مهمی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۰۵۵

ایرنا نقش مهمی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان دارد

حیدر میرزایی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس، خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: دشمنان با شناخت از نقش رسانه و تاثیر آن بر افکار عمومی همواره خواسته‌های ظالمانه خود را بر جوامع تحمیل می کنند. 

وی از همکاری خبرگزاری ایرنا با تعزیرات حکومتی تقدیر کرد و گفت: ارتباط نزدیک خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان تنها رسانه رسمی و دولتی نظام و تعزیرات حکومتی به عنوان تنها دستگاه قضایی دولتی می تواند در آگاه سازی عمومی از وظایف و مسئولیت های این نهاد و ایجاد امید در جامعه نقش مهمی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اکثر پرونده ها در تعزیرات حکومتی به روز است، افزود: این استان پهناورترین استان کشور است و خدمت کردن در اینجا سخت، اما براساس آمار سال ۹۷ بیشترین پرونده مختومه و در چهار ماه نخست امسال بیشترین میزان وصولی را داشتیم و افتخار می‌کنیم حداکثر زمان رسیدگی به پرونده ها ۱۵ تا ۱۶ روز است.

وی بیان کرد: امسال و سال گذشته در برهه ای از زمان به دلیل توطئه های دشمن برخی از مردم نگران شده بودند و مبادرت به خرید کالا بیشتر از نیازشان می کردندکه خوشبختانه هم اینک آرامش به بازار بازگشته و مردم هیچ نگرانی برای تامین کالاهای مورد نیازشان ندارند.

میرزایی گفت: تعزیرات حکومتی یک مرجع رسیدگی کننده است و در حال حاضر صبح و بعد ازظهر تیم‌های بازرسی شامل قاضی تعزیرات حکومتی، نماینده دادستان، صنعت و معدن، شرکت نفت و ادارات مرتبط از سطح بازار انجام می شود و اگر تخلفی صورت گرفته باشد به سرعت رسیدگی می شود.

وی افزود: مردم می توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۳۵ در میان بگذارند و ماموران ما روز بعد از شکایت به محل مراجعه و معمولا در محل بازرسی حکم صادر و اجرا می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تعزیرات حکومتی در بحث ستاد اقامه نماز  رتبه نخستکشوری را کسب کرده و در سال ۹۷ نیز قاضی این استان نمونه کشوری شد.

وی اظهار داشت: در بحث دام نیز با توجه به نزدیک شدن عید قربان نظارت کامل با همکاری اداره صمت و سازمان جهاد کشاورزی انجام می شود.

۹۹۲۳**۳۲۱۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تعزیرات جمهوری اسلامی دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان صنعت و معدن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها

مقداد خدادادی رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی نور گفت: پرونده متخصص جراحی عمومی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی نور رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک، گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و پرداخت ۴۱۷ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

خدادادی گفت: بازرسان دانشگاه علوم پزشکی با شکایت شاکی گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها