Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله چمن‌گلی روز چهارشنبه در دیدار با «مونا عبدی»، قهرمان بوکانی آسیا در رشته تکواندو افزود: موفقیت ورزشکاران آذربایجان‌غربی در مسابقات آسیایی و کشوری نشان می‌دهد در استان استعدادهای زیادی وجود دارد که باید آنان را شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه حضور در مسابقات جهانی و المپیک خواسته هر ورزشکاری است، اظهار داشت: به این ورزشکار بوکانی و دیگر قهرمانان آسیایی و کشوری این استان توصیه می‌کنم که در فکر حضور در مسابقات المپیک باشند تا ضمن کسب عنوان، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در عرصه بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای رسیدن به مسابقات المپیک علاوه بر تلاش ورزشکاران، همت جمعی همه مسوولان نیز لازم است و اداره‌کل ورزش و جوانان تلاش می‌کند که این زمینه را برای قهرمانان این استان فراهم کند.

وی ضمن تقدیر از افتخارآفرینی «مونا عبدی» ورزشکار دختر بوکانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، گفت: این نوجوان قهرمان استعداد این را دارد که در فکر کسب مدال مسابقات المپیک باشد.

«چمن‌گلی» با اشاره به توانمندی‌های ورزشی بوکان ادامه داد: این شهرستان هم‌اکنون در بیشتر رشته‌های ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور و حتی آسیا دارد.

سرپرست فرمانداری بوکان نیز در این مراسم با تقدیر از افتخارآفرینی این دختر ورزشکار بوکانی گفت: این شهرستان مملو از استعدادهای فراوان در عرصه‌های علمی و ورزشی است و اگر به آنان توجه شود و مورد حمایت مادی و معنوی قرار گیرند موفق به کسب عنوان‌های پرافتخار فراوانی برای استان و کشور خواهند شد.

«لقمان خسروپور» از مونا عبدی به عنوان نخستین مدال‌آور رشته تکواندو بانوان در آذربایجان‌غربی یاد کرد و  ادامه داد: خوشبختانه رشته‌های رزمی رشد بسیار خوبی در این شهرستان داشته است و همواره در سطوح ملی و بین‌المللی شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران بوکانی هستیم. 

وی اظهار امیدواری کرد تا با حمایت از این استعدادهای برتر ورزشی شاهد افتخارآفرینی بیشتر این ورزشکاران باشیم؛ در این مراسم از «مونا عبدی» با اهدای لوح و جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی تجلیل شد.

این تکواندوکار نونهال بوکانی در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم توانست در رقابت‌های قهرمانی تکواندو نونهالان آسیا در کشور اردن با شکست همه رقیبان خود عنوان نخست و مدال طلای این مسابقات را به دست آورد.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نونهالان تکواندو ورزش و جوانان المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد

تیم بوکس نونهالان میاندوآب در مسابقات قهرمانی آذربایجان‌غربی در سکوی نخست ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان آذربایجان‌غربی با شرکت ۵۹ بوکسور در ۱۴ وزن به میزبانی بوکان برگزار شد.

در این مسابقات تیم میاندوآب با کسب ۱۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های بوکان و مهاباد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

نفرات برتر تیم میاندوآب به ترتیب ابوالفضل قاسمی مدال طلا، مبین اطهر مدال طلا، امیررضا محمد پور مدال نقره و برهان خدادادی مدال برنز بوده و مربیگری تیم نیز برعهده اسکندر عبدی و فرشاد عبدلی و سرپرست تیم بهمن عزیزی بود.

همچنین پس از اتمام مسابقات طی مراسمی از مدال‌آوران شهرستان میاندوآب توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750219

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور