Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@10:02:51 GMT

مرگ مرموز پسر نوجوان روی ریل راه آهن

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۰۶۶

مرگ مرموز پسر نوجوان روی ریل راه آهن

به گزارش جهان نيوز، ساعت ۶ صبح یازدهم تیر امسال، مردی از اهالی منطقه کاووسیه شهر قدس در تماس با اورژانس و پلیس، از کشف جسد پسر نوجوانی روی ریل راه‌آهن خبر داد. با حضور مأموران در محل مشخص شد جسد متعلق به پسر ۱۷ ساله‌ای به‌نام «محمدرضا» است که روی پایش جراحتی وجود داشت و کوله پشتی و وسایلش نیز کنارش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارآگاهان در تحقیقات میدانی همچنین دریافتند پسر نوجوان شب قبل قرار بود به خانه خواهرش در همان حوالی برود، اما هرگز به آن سوی ریل نرسیده بود.
با توجه به مرگ مشکوک محمدرضا، به دستور بازپرس، جسد او برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. همزمان نیز با توجه به فرضیه قتل تحقیقات جنایی در این باره آغاز شد.

پدر «محمدرضا» در این باره به خبرنگار «ایران» گفت: «محمدرضا» تنها پسر و آخرین فرزندم بود و برای همه اعضای خانواده عزیز بود. آن شب قرار بود به خانه خواهرش برود. نزدیک ساعت ۱۰ صبح نیز با او تلفنی صحبت کرده بود. اما بعد از آن دیگر هیچ کس از او خبری نداشت. من آن موقع شهرستان بودم و خانواده‌ام بدون اینکه به من چیزی بگویند تا ۴ صبح همه جا را گشته بودند، اما هیچ اثری از پسرم نبود. تا اینکه ساعت ۶ صبح یکی از همسایگان که برای نماز بیدار شده بود متوجه جسد شده و با پلیس و اورژانس تماس می‌گیرد. پسرم را در آن محل می‌شناختند و دختر و دامادم را خبر کرده بودند و آن‌ها با من تماس گرفتند.»

این پدر داغدیده ادامه داد: «یک دست محمدرضا کبود و داخل ران یکی از پاهایش نیز زخمی شده بود، اما جراحت دیگری نداشت. موبایل و کیف پولش نیز همراهش بود و فقط انگشتر طلایی که دستش بود را دزدیده بودند. یکی از همسایه‌های دخترم می‌گفت دو نفر را بالای سر پسرم دیده بود. پسرم آزارش به هیچ کسی نمی‌رسید نمی‌دانم چرا این بلا را سرش آورده‌اند. شک ندارم که او را کشته‌اند. ما شکایت کردیم و امیدوارم پلیس بتواند قاتل پسرم را پیدا کند.»

جسد روی ریل رها شده بود
سرهنگ مهدی سرپناه، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران درباره تحقیقات این پرونده به خبرنگار ما گفت: «هنوز منتظر تکمیل تحقیقات هستیم. این منطقه سه ریل قطار دارد که دو تا برای رفت و یکی مسیر برگشت است و ریل وسطی برای تغییر مسیر قطار به سمت ایستگاه تعبیه شده است. جسد نیز روی همین ریل رها شده بود، اما از آنجا که هیچ قطاری از این ریل عبور نکرده بود جسد آسیب ندیده بود. براساس نظریه اولیه پزشکی قانونی، این فرضیه که پسر نوجوان با بدنه کناری قطار در حال حرکت برخورد کرده و جان خود را از دست داده است وجود دارد، اما همچنان در انتظار نظر قطعی پزشکی قانونی هستیم.

در تحقیقات میدانی فردی مدعی شد که پسر نوجوان سوار برخودرویی از محل دور شده است و خانواده‌اش نیز اصرار دارند که فرزندشان به قتل رسیده است. ما نیز همزمان با تحقیقات، منتظر نظریه قطعی پزشکی قانونی هستیم تا معمای این مرگ مشکوک حل شود.»

منبع:ایران کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است. رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند. وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ‌دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک می‌شود
  • نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی پسران نوجوان
  • رویداد‌های باغ هنر در حوزه هنری کودک و نوجوان
  • ۱۰ گنج گمشده بزرگ تاریخ | داستان‌هایی خواندنی از گنج‌های مرموز دنیا
  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی می‌شود
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد