Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@06:02:00 GMT

برانکو شاگردانش را جریمه کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۱۶۳

صراط:

سرمربی کروات الاهلی اجازه استراحت کردن را به شاگردانش بعد از شکست برابر الهلال نداد و خیلی زود تمرینات را از سر گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، الاهلی عربستان در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخ و سنگینی را برابر الهلال متحمل شد. الاهلی در این دیدار که نخستین حضور برانکو روی نیمکت این تیم بود با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داد تا شانس کمی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو از این شکست ناراحت و عصبی است. الریاضیه نوشت که سرمربی کروات اجازه نداده که شاگردانش بعد از این دیدار استراحت کنند و بالافاصله تمرینات را برای بازی برگشت آغاز کرد تا تیمش با آمادگی بیشتری بازی بعد را برگزار کند.

همچنین تمرین الاهلی بدون حضور رسانه‌ها و تماشاگران برگزار شد که این به خاطر تحت فشار قرار نگرفتن بازیکنان بعد از شکست سنگین برابر الهلال است.

الاهلی در دیدار برگشت سه شنبه هفته آینده در ریاض به مصاف الهلال خواهد رفت و برانکو تصمیم گرفت که تیمش یک روز زوتر راهی ریاض شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

بیشتر بخوانید: شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

انتهای پیام/

کد خبر: 1229544 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال