Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:24:03 GMT

وزیر کشور: دشمن توان مقابله با ایران را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۱۹۷

وزیر کشور: دشمن توان مقابله با ایران را ندارد

رحمانی فضلی گفت: رویارویی کشور با دشمنان نظام از ابتدای پیروزی تاکنون ثابت کرده است که دشمنان توان مقابله و براندازی نظام را ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «عبدالرضا رحمانی فضلی» در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: 40 سال است که دشمن در برابر نظام شکست خورده، و تحلیل های غلطی در مورد ایران داشته چراکه خداوند دشمنان این نظام را از آدم های احمقی آفریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر کشور با اشاره به توطئه های اخیر دشمن در برابر ملت ایران، افزود: خروج آمریکا از برجام گرچه بر امور کشور تاثیر گذاشت اما هزینه زیادی برای دشمن به بار آورد اما از آنجا که تحلیل دشمن دوباره غلط از آب درآمد و فکر می کرد با خروج از برجام به نتیجه می رسد بهای این هزینه را قبول کرد.

 

رحمانی فضلی، ایستادگی و مقاومت مردم را در پیروزی کشور بسیار مهم و تعیین کننده دانست و گفت: تدبیر مقام معظم رهبری نیز همانطور که کشور را همواره از مراحل سخت به سلامت عبور داده اند در خصوص مقابله با تحریم ها هم نجات بخش کشور بودند.

 

وزیر کشور با اشاره به اقدامات دولت در خصوص رفع محدودیت های بانکی کشور در سطح بین الملل، تصریح کرد: کشورها و شرکت های بین المللی با آمریکا در این خصوص همکاری نکرده اند و تا جایی که از سوی آمریکا تنبیه نشوند به همکاری خود با ایران ادامه می دهند.

 

رحمانی فضلی با اشاره به تحرکات دشمن در منطقه، افزود: دشمن گمان می کرد می تواند با دخالت در منطقه معادلات را به نفع خود تغییر دهد این در حالی است که مسائل روال عادی خود را طی می کند.

 

وی با اشاره به مسائل داخلی کشور، وحدت و انسجام داخلی را مطلوب و هماهنگ ارزیابی کرد و افزود: این انگیزه و امید در دل مردم شکل گرفته که با همدلی می توان از سخت ترین شرایط عبور کرد.

 

رحمانی فضلی با اشاره به ساقط کردن پهباد آمریکایی و موفقیت هایی که در برابر دشمن کسب شده است، اظهار داشت: حفظ همه این دستاوردها مستلزم تقویت وحدت ملی است و در این میان تریبون دارها نقش مهمی بر عهده دارند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز ازدواج کانون های مساجد اردبیل برجام آمریکا وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس عملیات راکتی امروز به گذرگاه «کرم ابوسالم» را که به زخمی شدن بیش از ۱۴ نفر از صهیونیست‌ها منجر شده است، را نشانه آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن صهیونیست دانست.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس در گفت‌‍وگو با تلویزیون «العربی» عنوان کرد مقاومت از طریق عملیات امروز علیه پایگاه نظامی کرم ابو سالم این پیام را به دشمن داد که اگر بخواهد به رفح حمله زمینی کند، کاملا آماده مقابله با آن و دفاع از ملت خود است.

حمدان اظهار داشت: سخت است از تغییر موضع آمریکا در قبال جنگ علیه غزه سخن گفت مگر اینکه آتش‌بس محقق شده و دشمن صهیونیستی نیز به آن پایبند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌هایی در مذاکرات صورت گرفته و هیئت حماس برای مشورت با رهبران خود قاهره را ترک کرده است.

حمدان تصریح کرد: رژیم اشغالگر بر موضوع مبادله اسرا متمرکز شده و پاسخی به مسائلی که ما مطرح کردیم، نمی‌دهد.
عضو ارشد حماس بیان کرد مقاومت قادر است بسیار فراتر از آنچه دشمن تصور می‌کند، به مقابله و رویارویی با آن ادامه دهد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند تعداد نظامیان اسرائیلی زخمی در حمله موشکی امروز به پایگاه نظامی کرم ابو سالم به ۱۴ نفر افزایش یافته است. این منابع عبری حال دست کم ۳ نفر از این زخمی‌ها را وخیم اعلام کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوی بی‌حجابی را با همراهی مردم می‌توان گرفت
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟