Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالمحمد زاهدی در این دیدار با جریان کار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا آشنا شده و روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

استاندار قزوین همچنین در این دیدار یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیگر شهدای عرصه رسانه را گرامی داشت و افزود: یکی از رسالت های مهم خبرنگاران این است که بدانند در چه نظامی به فعالیت می پردازند و مسئولیت آنها مقابل شهدا و مردم چقدر سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زاهدی در ادامه با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در حل مشکلات استان، افزود:رسانه ها باید با آگاهی از این نقش خطیر خود هوشمندانه مشکلات و چالش های جامعه را به مدیران و مسئولان منعکس کرده و گام های بلندی را برای حل آنها بردارند.
استاندار قزوین افزود:امروزه جامعه ای موفق است که دارای رسانه های هوشمند و خبرنگاران تیزبین باشد تا بتوانند به درستی چالش ها و مشکلات جامعه را شناسایی کرده و به مدیران دستگاه ها منتقل نمایند.

۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جامعه جمهوری اسلامی دیدار قزوین استاندار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر پنج شنبه به همراه فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و گفت: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای قرآنی نباید از جامعه جدا و دور شود، افزود: اگر روحیه فهم آیات قرآن در زندگی انسان ورود پیدا کند و گسترش یابد بسیاری از معضلات خود به خود کاهش می‌یابد.

استاندار کردستان در پایان این دیدار ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

گفتنی است؛ کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روزها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولین قرار گرفت.

کیوان که دنیا را از پس آیات نورانی قرآن می‌بیند با زبان بی‌زبانی ما را به حرکت در مسیر قرآن تشویق کرده و یادآور می‌شود برای اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست و باید با قدرت و انگیزه پیش رفت.

کد خبر 6088553

دیگر خبرها

  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی