Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@15:56:18 GMT

نمایش یک خودروی تاریخی در انگلیس +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۲۹۴

نمایش یک خودروی تاریخی در انگلیس +عکس

به گزارش جهان نيوز به  نقل از باشگاه خبرنگاران، جگوار خودروی تاریخی و زیبای D-Type را در نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک Concours of Elegance در شهر همپتون کورت کشور انگیس در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ شهریور سال جاری به نمایش می‌گذارد. در کنار اولین مدل D-Type جگوار اتومبیل‌های کلاسیک فراری و استون مارتین نیز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خودرویی که در نمایشگاه شهر همپتون به نمایش گذاشته می‌شود اولین نمونه D-Type جگوار با همان ساختار فنی و ظاهری اولیه است و شاید تنها تغییر موجو در این اتومبیل ترمیم محل‌های آسیب دیده رنگ بدنه باشد. این خودرو در اوایل دهه ۶۰ میلادی ساخته شده و رنگ اصلی آن مشکی است.

اولین نمونه D-Type جگوار در زمان ساخت با هدف خودرویی پرسرعت برای شرکت در مسابقات اتومبیل‌رانی طراحی و تولید شد و توانست موفقیت‌های زیادی را برای جگوار در آن سال‌ها بدست آورد. درخشان‌ترین نتایج این خودرو در اوایل دهه میلادی رقم خورد.

جگوار تعداد بسیار محدودی از این خودرو را تولید کرده بود و بیشتر آن‌ها نیز بر اثر تصادفات سنگین آسیب فراوان دیده و از بین رفتند؛ لذا نمونه مورد نمایش در همپتون از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.

برخی از علاقمندان و طرفداران خودرو‌های کلاسیک تلاش کردند نمونه‌هایی از این خودرو را بازسازی و باز تولید کنند و توانستند موفقیت بزرگی را بدست آورند. این گروه پس از ۳۰۰۰ ساعت کار بر روی این خودرو اولین نمونه D-Type را بازتولید کرند.

خودرو‌هایی تاریخی و بسیار کمیاب و حتی نایاب از شرکت‌های مک‌لارن، رویس‌رویز، لوتوس، فراری و استون مارتین در این نمایشگاه در معرض دید قرار می‌گیرند. مطمئنا این نمایشگاه مورد استقبال بسیار مناسبی از سوی طرفداران و دوست‌داران خودرو‌های کلاسیک قرار می‌گیرد.

​​​​​​   کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان خودروسازی جهان و برندهای چینی است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند به طوریکه بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • معرفی چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده