Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:09:58 GMT

جشن های غدیر با اصالت خاص و هویت دینی برگزار شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۴۹۶۲

جشن های غدیر با اصالت خاص و هویت دینی برگزار شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طاهری عصر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگنی با توجه به اهمیت ولایت گفت: مسئله ولایت یک مسئله مهم و محوری و اساسی ترین پایگاه هویت شیعی است.

وی گفت: پنج کلید واژه بعثت، غدیر، عاشورا ، مهدویت و انقلاب اسلامی به شیعه هویت خاصی بخشیده و شیعه متحرک را به شیعه محرک تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری با بیان اینکه غدیر یک اتفاقی است که برای ما اهمیت حیثیتی و هویتی و منطقه ای و بین المللی دارد، گفت: غدیر صرفا یک جشن خیابانی یا یک موکب  نیست بلکه عمیق شدن در یک فضای فکری در حوزه انقلاب اسلامی است و یک ظرفیتی برای تحول در نوع مدیریت در عالم است.

وی با بیان اینکه عمیق شدن در فضای غدیر و برگزاری این جشن ها همه برای بقای ارزش ها و عمیق شدن در حوزه ارزش های دینی است ،افزود: باید غدیر را به صورت جهانی و بین المللی ببینیم و ارزش غدیر را به کل عالم بسط بدهیم.

طاهری گفت: غدیر باید محور وحدت اسلام قرار گیرد نه تفرقه آن و هیئت هایی که در مسیر تفرقه حرکت می کنند با سازمان تبلیغات اسلامی نسبتی نخواهند داشت.

وی با اشاره به ارزش هایی که در غدیر وجود دارد، گفت: باید مفاهیم دینی مثل ولایت و عدالت را برای جوانان عمیق کرد و این انتظار از جریان های دانشجویی هست که به سمت تعمیق غدیر حرکت کنند.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه یکی از ارزش ها در سیره امیرالمؤمنین حمایت از کودکان کار هست، گفت: با مرتبط کردن یک ظرفیت دانشجویی و مردمی همه کودکان کاراستان را در روز غدیر در یکی از شهرستان ها میهمان ما هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار وِیژگی جوان، مؤمن ، انقلابی و با انگیزه را برای حرکت در عصر جدید لازم می دانند، افزود:  امروز سازمان تبلیغات اسلامی پایگاه جوان های مؤمن انقلابی باانگیزه است و به اندازه توان و فرصتی که این مجموعه دارد در اخیتار همه دوستان هست.

کد خبر 4687855

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مهدی طاهری بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد روز خبرنگار بیرجند خرم آباد سانحه تصادف آتش سوزی مشهد ایلام مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل لباس محلی زنان ایل شاهسون هم که تجسمی از اصالت و فرهنگ غنی منطقه آذربایجان است هنوز با گذشت سالها ماهیت و شکل خود را به همت غیور زنان عشایر شاهسون حفظ کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند