Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت آمادگی‌اش برای کسب سهمیه المپیک گفت: بعد از تورنمنت کرواسی، تمریناتم را در تهران زیر نظر حضرتی ادامه می دهم. فعلا شرایط خوب است، صحبتی با رضوانی داشته‌ام و اعلام کرد هر چه که نیاز داشته باشم در اختیارم قرار خواهند داد. در حال حاضر به چیزی نیاز ندارم و آرام آرام مسیر را پیش می برم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش شنای ایران درباره شانس کسب سهمیه المپیک گفت: نسبت به سایر شناگران در صدمتر پروانه رکوردم به رکورد ورودی نزدیک‌تر است. بعد از مسابقات کرواسی دو مسابقه در تهران داشتم، در آمادگی صددرصدی نیستم اما روندم خوب است.

وی تأکید کرد: بعد از مسابقات مالزی به دلیل دیسک خفیفی که داشتم، کمی از شرایط آمادگی دور شدم و با دستور پزشک نمی توانستم تمرینات وزنه را انجام دهم، به همین دلیل کمی از فضای تمرین دور بودم. در مسابقات کرواسی شرکت کردم تا میزان آمادگی‌ام را بدون تمرین و وزنه محک بزنم. چند روز دیگر نیز برای مسابقات هند انتخابی خواهیم داشت.

انصاری در پاسخ به این سؤال که چقدر امید به کسب سهمیه دارد، گفت: تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه انجام خواهم داد. نمی توان قول داد اما تلاش خود را خواهیم کرد.

ملی پوش شنا ادامه داد: در حال حاضر در استخر آزادی تمریناتم را پیگیری می کنم. مشکل استخر ندارم اما شناگران شهرستان همچنان دست به گریبان مشکل استخر هستند. اصفهان وضعیت خوبی ندارد. درست است که مسئولان می‌گویند استخر داریم اما تعداد استخرهای استاندارد کم است. دو شناگر اصفهان عازم مسابقات قهرمانی جوانان هستند اما به دلیل مشکل استخر در تهران حاضر شده و تمرینات خود را پیگیری می کنند.

کد خبر 4687181 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی انصاری المپیک مسابقات شنا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی گابریل کالدرون والیبال آندره استراماچونی تیم ملی والیبال ایران وزارت ورزش و جوانان قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد. الفتی با کسب ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند. ملاک فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه، مجموع امتیازهای چهار جام جهانی است که مهدی الفتی در مسابقات جام جهانی مصر، قطر، آلمان و باکو که جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک بود نتایج خوبی به‌دست آورد. او حتی در مسابقات جام جهانی آلمان که گزینشی المپیک محسوب می‌شد موفق به کسب مدال نقره شد.

در حالی که الفتی اولین ژیمناست ایرانی در ۶۰ سال گذشته است که توانسته سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورد، برخی افراد از داخل ایران نسبت به کسب سهمیه الفتی از سوی فدراسیون جهانی اعتراض کردند و نکته عجیب‌تر اینکه به برخی کشورها هم ایمیل زدند که نسبت به این موضوع اعتراض کنند!

ژیمناستیک ایران در این چند سال اخیر با حواشی مدیریتی زیادی روبه‌رو بود و در اوج این حواشی و بلاتکلیفی‌ها، این رشته ورزشی توانست بعد از ۸۰ سال در بازی‌های آسیایی به مدال نقره برسد که البته این مدال تاریخی توسط مهدی الفتی کسب شد.

همچنین این ورزشکار برای اولین بار در تاریخ رشته ژیمناستیک توانسته به سهمیه المپیک برسد اما برخی افراد حتی این موضوع را هم دست مایه منفعت طلبی خود می‌کنند و با ارسال ایمیل به کشورهای مختلف خواهان اعتراض به سهمیه به دست آمده ایران در المپیک پاریس هستند. این در حالی است که فدراسیون جهانی ژیمناستیک پس از کسب سهمیه الفتی این موضوع را به فدراسیون ژیمناستیک تبریک گفت.

کاروان ورزشی ایران تاکنون ۳۲ سهمیه در رشته‌های مختلف کسب کرده است.

کد خبر 6096831 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد