Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فلاح یخدانی، عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری دراین بخش بر لزوم عنایت بیشتر مسئولان و به ویژه نماینده میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی به این منطقه که بودجه کمی به آن اختصاص داده شده تاکید کرد.

وی  به راه اندازی ۲ کارگاه موتابی در بفروئیه اشاره کرد و از ایجاد کارگاههای زیلوبافی خبر داد و شروع مرمت ، بدنه سازی و جدا سازی بافت تاریخی بفروئیه طی ۳ ماه پیگیری را طی قراردادی مشترک با سازمان میراث فرهنگی استان برشمرد که عملیات اجرایی آن با اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان از طرف شهرداری و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی میراث فرهنگی با مشخص کردن پیمانکار از هفته آینده آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول همچنین شروع نورپردازی بافت تاریخی از ۲۰ روز پیش ، برگزاری جلسه های کمیسیون ماده ۱۰۰ به صورت مرتب دو هفته یک باربا حضور نماینده‌های شورا ، دادگستری و نماینده فرمانداری برای پیگیری مسائل مردمی ، تشکیل کمیته‌های فنی با حضور کارشناس پلیس راه و ترافیک برای بررسی معابر دارای مشکل ترافیکی و اصلاح هندسی تقاطع دارای مشکل ، تشکیل بانک اطلاعات املاک و شناسنامه دار کردن املاک و...را نیز ذکر کرد.

وی همچنین به بهینه کردن و نیز راه اندازی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها ، ساماندهی گلزار بفروئیه ، پیگیری راه اندازی فرهنگسرای شهرداری با همکاری و همت یک نفرخیربرای مکان دار کردن تشکل های فرهنگی و نیز اختصاص مکانی به خبرنگاران و اهالی رسانه ، بازسازی مکانی متعلق به شهرداری به عنوان رستوران سنتی ، پیشنهاد احداث پارک‌های محله ای به شورا و شروع و آماده سازی یک پارک محله‌ای با ۲۵۰ میلیون تومان  اعتبار، نرده کشی یکی از پارک ها و واگذاری پارک بانوان با تجهیز و ایجاد شرایطی بهتربه بخش خصوصی از طریق مزایده که مقرر شده اشاره کرد.

شهردار بفروئیه اضافه کرد: زیباسازی و رنگ آمیزی دیوارهای شهر که از خیابان امام شروع شده ، تغییر شیفت جمع آوری زباله و کسب رضایت مردم در این زمینه ، پیاده رو سازی ۲ خیابان ، اصلاح هندسی میدان امام رضا نیز از دیگر اقداماتی است که انجام شده یا در حال انجام است.

فلاح خاطرنشان کرد : با وجود اوضاع بد مالی و بودجه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بفروئیه که شاید همه آن هم محقق نشود و با دست خالی تلاش شده تا پروژه های مذکور انجام یا در مسیر انجام قرارگیرد.

شهرستان میبد شامل سه  بخش مرکزی ، بفروئیه و بخش ندوشن است.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

۹۹۳۴/ ۶۱۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف رنگ آمیزی زباله سرویس های بهداشتی مجلس شورای اسلامی مزایده قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مینویی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مراغه گفت: رفع مشکلات ترافیکی مناطق مختلف شهری و برون شهری با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی امر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: روان‌سازی ترافیک معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص موجود در آنها مهمترین دغدغه‌های ترافیک شهر مراغه است.

فرماندار مراغه گفت: کمبود جای پارک در معابر داخل شهر به ویژه در هسته مرکزی مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده است افزود: وقتی در معابر داخل شهر جای پارک وجود ندارد رانندگان در محل‌های ممنوع پارک یا به صورت دوبله توقف می‌کنند که این امر موجب ایجاد بی نظمی ، ترافیک و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

مینویی در این جلسه به رفع موانع ترافیکی و ساماندهی خیابان کاشانی و جام جم اشاره و بر رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دست فروشان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی برای اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث پیاده راه و نیز وارد نشدن خودرو‌های تک سرنشین به هسته مرکزی شهر از راهکار‌های اساسی برای گشودن گره ترافیک شهری مراغه است.

دیگر خبرها

  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه