Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بزرگداشت هفتمین روز شهادت شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم خوزستان و فرزند شهید علی معماری امروز ساعت ۲۱ در اهواز آغاز می‌شود.

این مراسم درکوی جمهوری اسلامی (آخر آسفالت)، خیابان شهید حیدری (۱۶ متری اول)، نبش خیابان شهید کرمی خراط، مسجد رضوان برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که از سوی ستاد مردمی بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان برگزار می‌شود آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می‌کند و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کشور و خوزستان به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

مراسم هفتمین روز شهید حسین معماری از ساعت ۱۹ در کنار تربت پاکش در قطعه ۹ جدید گلزار شهدای اهواز برگزار می‌شود.

شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم خوزستان فرزند شهید علی معماری است که در سال ۱۳۵۷ دیده به جهان گشود و در روز شنبه ۱۲ مردادماه سال ۱۳۹۸ پس از مجروحیت شدید در بیمارستان شهید چمران تهران به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد