Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضایی شریف آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آموزش ها بر اساس انعقاد قرارداد میان پادگان های جنوب استان تهران و مرکز فنی حرفه ای شهرستان ری در اختیار سربازان ۶ پادگان در کهریزک، شهرری و حسن آباد فشافویه ارائه شد.

وی گفت: جامعه هدف از آموزش های لازم در ۱۲ رشته شامل تعمیر لوازم خانگی سرد کننده، جوشکاری، تراشکاری، فرزکاری، برق صنعتی، الکترونیک، کشاورزی، رایانه، تعمیرات خودرو، سیم پیچی، برق ساختمان و نجاری بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف آبادی با اشاره به اینکه در این دوره های آموزشی ۱۲۰ نفر از سربازان مهارت های فنی و حرفه ای لازم را کسب کردند، تصریح کرد: این مراکز در زمینه های مختلف اقدام به تربیت مهارت آموزی، کمک به ایجاد شغل در جامعه و بهبود رونق تولید و تربیت نیروی کار در پادگان ها می شود.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

۷۲۴۷/۶۰۰۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جامعه جنوب استان تهران دوره های آموزشی رایانه فنی و حرفه ای قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین

گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس صحنه‌هایی از پرتاب موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌ها و پادگان‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های القسام امروز جمعه برای نخستین بار صحنه‌هایی از شلیک موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌ها و پادگان‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

گردان‌های القسام پیشتر هم از انجام چندین عملیات نظامی از خاک لبنان در جریان عملیات «طوفان الاقصی» خبر داده بود.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد