Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:38:15 GMT

ادن هازاد بیدار می‌شود(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۶۰۹۳

ادن هازاد بیدار می‌شود(عکس)

هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید دیشب موفق شد اولین گل خود برای این تیم را در مقابل سالزبورگ به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ادن هازارد ستاره  تازه وارد رئال باعث شد دو روزنامه ی مادریدی یعنی آاس و مارکا تیتر اصلی خود را به درخشش او اختصاص دهند.

 

 

مارکا اما با تیتر "هازارد به چیزی که می‌خواست رسید" به مصاحبه ی چند روز پیش این ستاره بلژیکی مبنی بر بیتابیاش برای به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن سفید اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکا در بخشی دیگر به پیشرفت در سبک بازی تیم زیدان نسبت به بازی های قبل و هماهنگی خوب بین کریم بنزما و هازارد پرداخته است. این روزنامه اسپانیایی همچنین به انتقال احتمالی کوبو پدیده جوان مادرید به وایادولید طی روز های آینده و به صورت قرضی اشاره کرده است.

 

 

دیگر روزنامه چاپ مادرید یعنی آاس هم به تمجید از عملکرد هازارد پرداخته و با تیتر "هازارد علیه بد بینیها" به پاسخ این بازیکن به انتقادها با عملکرد خوبش در بازی دیشب اشاره کرده است.

 

 

اما آاس در بخشی دیگر، ترکیب اولیه زیدان که شامل سه مدافع یعنی راموس، میلیتائو و واران بوده را به عنوان یک غافلگیری جذاب تعبیر کرده که اتفاقا منجر به نتیجه‌گیری و بسته ماندن دروازه رئال در بازی دیشب شده است.

 

رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا

در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی اش آلیانز آره نا میزبان رئال مادرید خواهد بود.  

بایرن مونیخ و رئالی‌ها برای صعود به این مرحله از سد ۲ تیم انگلیسی آرسنال و منچسترسیتی گذشتند تا بار دیگر در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر شوند. ۲ تیم در ۲۶ بازی رویارویی شان ۲۴ با در مراحل حذفی باهم رو به رو شده اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۳ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

۲ تیم تاکنون به صورت مساوی ۴۲ بار دروازه یکدیگر را باز کرده اند که در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گلزن مادریدی هاست و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است، اما بایرنی‌ها در هفت بازی اخیرشان مقابل رئال مادرید ۶ بار شکست خورده اند و فقط یک تساوی به دست آورده اند که مسلما شاگردان توماس توخل به همین دلیل انگیزه زیادی در بازی پیش رو خواهند داشت تا به روند ناکامی‌هایشان مقابل کهکشانی‌ها پایان دهند.

رئالی‌ها نیز با توجه به آمار خوب سال‌های اخیرشان مقابل بایرنی‌ها بازهم امیدوارند با دست پر مونیخ ترک کنند تا گام بلندی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا طی کنند چرا که کهکشانی‌ها در فصل‌های ۲۰۱۴-۲۰۱۳ و ۲۰۱۸-۲۰۱۷ با پیروزی مقابل بایرنی‌ها به فینال صعود کرد و در دیدار فینال نیز به ترتیب تیم‌های اتلتیکو مادرید و لیورپول را شکست دادند و جام قهرمانی را به خانه بردند که در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ کارلو آنچلوتی هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت.

در سوی مقابل با توجه به اینکه باواریایی‌ها در بوندسلیگا قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کرده اند توماس توخل و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ناکامی در بوندسلیگا به دست فراموشی سپرده شود.

کلمنت تورپین داور فرانسوی قضاوت این دیدار حساس را برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏