Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@11:48:40 GMT

تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز مناطق سیلزده نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۶۱۱۵

تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز مناطق سیلزده نیست

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدحمیدرضا کاظمی اظهار داشت: در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری خسارت و آسیب های زیادی در حوزه های مختلف به شهرستان پلدختر وارد شد.

وی افزود: تعداد زیادی از خودروهای مردم طعمه آب شده و سیل به آنها خسارت وارد کرده به گونه ای که اثرات این آسیب ها ممکن است تا سال ها برای مردم باقی بماند اما با همدلی و همکاری و ادامه توجه دولتمردان به منطقه بخش زیادی از این مشکلات رفع و کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازسازی جاده پلدختر - خرم آباد دغدغه اصلی مردم پلدختر و معمولان  عنوان کرد و افزود: راه اصلی و چهار خطه و تغییر مسیر راه آهن خرم آباد- اندیمشک که از قبل در کنار آزاد راه  طراحی شده بود در دستور کار قرار گرفته که در این رابطه حدود یکسال و اندی وقت صرف برگزاری جلسه های متعدد با وزرای راه و معاونان آن شده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت :این تغییر مسیر در نهایت تصویب شد و برای جبران  بخشی از خسارتهای ناشی از احداث محور آزاد راه، همچنان تا به اجرا درآمدن این طرح پیگیر مطالبه مردم هستیم.

  /۶۰۶۰/۷۲۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آزاد راه راه آهن سیل مجلس شورای اسلامی نماینده مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی