Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان گناوه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: سرعت، دقت و صحت به عنوان سه عامل مهم در کار خبری است که در کنار داشتن علم و سواد رسانه ای،تجربه و جسارت باید در دستور کار همه خبرنگاران قرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند افزود: دقت و صحت اخبار انعکاس یافته توسط خبرنگاران از موارد بسیار مهم است و خبرنگاران باید صحت و سقم اخبار را مستقیم از خود مسئولان پیگیری کنند و با اطمینان از صحت اخبار آن را منعکس کنندتا خبرهای واقعی و صحیح اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه گفت: در شهرستان گناوه همواره بر پاسخ گو بودن مسئولان در برابر خبرنگاران و ارتباط با رسانه ها تاکید شده است تاخدمات صورت گرفته را به مردم اطلاع رسانی کنند.

پاک نژاد پیرامون حضور خبرنگاران در جلسات فرمانداری بیان کرد: در محل جلسات فرمانداری جایگاه ویژه ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است و در نشست های مختلف از حضور خبرنگاران استقبال می شود که این نشان دهنده توجه ویژه ما به خبرنگاران است.

وی با تقدیر از تلاش چشمگیر رسانه های شهرستان در انعکاس اخبار ادامه داد: دولت تدبیر و امید با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان خدمات گسترده ای در کشور انجام داده که از رسانه ها و خبرنگاران انتظار می رود خدمات نظام و دولت را به مردم انعکاس و اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان گناوه اقدام‌های خوب و مهمی انجام شده  گفت:  احداث مسکن محرومین، نهضت آسفالت درروستاها، احداث چمن مصنوعی، بوستان های امید، احداث راه های ارتباطی در محورهای مختلف، اجرای شبکه های آب، برق، گاز، مخابرات احداث کارخانه جوجه کشی و کشتارگاه طیور  ازجمله خدمات بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های خانه سازمان های مردم نهاد شهرستان گناوه تصریح کرد:  حدود ۱۶۰ برنامه در حوزه های مختلف فیلم، کتاب، آسیب های اجتماعی،حوزه های فرهنگی هنری در سطح شهرستان توسط خانه سازمان های مردم نهاد شهرستان گناوه برگزار شده است.

فرماندار گناوه اضافه کرد: با توجه به اهتمام و توجه خاص به نقش جوانان در برنامه ها و کمک به دولت در شهرستان گناوه، سه خانه جوان در شهر گناوه ،بندرریگ و روستای چهارروستایی احداث شده که خانه جوان چهارروستایی نخستین خانه جوان روستایی کشوربوده است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال در پروژه های مختلف در شهرستان خاطر نشان کرد: اشتغال یک پروژه زمانبر است و با راه اندازی پروژه های مختلف زمینه های اشتغال بیشتر فراهم می شود که در شهرستان گناوه در زمینه طرح های اشتغال زایی اقدامهای خوبی صورت گرفته  و آغاز عملیات اجرایی شهرک شیلاتی رودشور بخش ریگ با دو هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی از جمله این اقدام‌ها بوده است.

وی گفت:  معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری فهرستی در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال زایی و فرصت های شغلی ایجاد شده در شهرستان را تهیه و در اختیار رسانه ها قرار دهند.

فرماندار گناوه یادآور شد: از خبرنگاران انتظارمی رود که خبرهای واقعی و خدمات انجام گرفته را بازگو و به اطلاع مردم برسانند.

پاک نژاد با بیان خدمات صورت گرفته در حوزه اقتصادی شهرستان بیان کرد: ۲۲۸ واحد تولیدی در شهرستان وجود دارد که ۱۸۰ واحد از آنها فعال است.

فرماندار گناوه تصریح کرد:۱۲ واحد تولیدی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه اقصادی در سطح شهرستان وجود دارد که امید است هرچه زودتر کارهای مربوط به آنها انجام شود تا در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.

وی اظهار داشت: در هفته دولت و دهه فجر امسال طرح های مختلف  و مهمی برای افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی در حوزه های عمران شهری، بهداشت، آموزش وپرورش، راه و آب افتتاح و اجرایی می شود.

پاک نژاد تصریح کرد: قطعه اول جاده ساحلی بندرریگ به گناوه بطول ۵ کیلومتر انجام و فاز دوم آن با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال اجرایی می شود.

پاک نژاد ادامه داد: قرار گرفتن شهرستان گناوه در جمع ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته و مورد هدف کشور فرصتی مناسبی برای شهرستان گناوه است که باید از این فرصت و موقعیت به وجود آمده بهره مناسب برد.

در پایان این آئین خبرنگاران شهرستان گناوه از سوی فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری تجلیل شدند.

کد خبر 4687842

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه روز خبرنگار بوشهر قزوین گرگان شیراز روز خبرنگار شهرکرد بیرجند خرم آباد سانحه تصادف آتش سوزی مشهد ایلام مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کل دادگستری اصفهان در آیین گشایش دادگاه بخش برزک گفت: نباید عدالت را تنها در حوزه قضایی انتظار داشته باشیم بلکه اجرای عدالت باید در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و براین اساس اگر کار‌ها در حوزه‌های مختلف براساس قانون، وجدان کاری، احساس مسوولیت و تعهد صورت بگیرد بسیاری از پرونده‌های قضایی دیگر وجود نخواهد نداشت وبرخورد با ناهنجاری‌ها، برنامه جدی قوه قضائیه است.


حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باید منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضایی سرلوحه کار قرار دارد و امیدواریم بتوان به شکلی عمل کرد که رضایتمندی مردم را در کوتاهترین زمان و با دقت کامل بتوان محقق کرد.


وی با بیان اینکه به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مقوله اجتماعیِ صرف نگریسته شود، بر حمایت دستگاه قضائی استان از مجریان طرح نور تاکید کرد.

وی افزود: بخش برزک بنا به آمار دستگاه قضایی، کمترین پرونده را دارد که از فرهنگ بالا و غنای فرهنگی شهروندان این منطقه ریشه گرفته است و جای تحسین و تقدیر دارد و امیدواریم فرهنگ صلح و سازش در این منطقه بیش از پیش تقویت شود.


سرپرست فرمانداری کاشان گفت: گشایش دادگاه در بخش برزک مصداق عینی نهضت خدمت‌رسانی قوه قضاییه در این بخش است تا مردم مجبور نباشند که مسافت طولانی و خطرآفرین تا شهر کاشان را طی کنند.


محمدی فشارکی افزود: سوابق بررسی شده نشان می‌دهد که دستگاه قضایی و دستگاه اجرایی تعامل خوبی با یکدیگر دارند و تلاش می‌کنند تا فضای شهرستان کاشان را امن و آرام نگه دارند و در مسیر توسعه و ارتقا حرکت کنند.


وی گفت: تعامل دستگاه قضایی و اجرایی یک تعامل خوب است که نشانه تداخل یا نافی استقلال نیست، بلکه مصداق همراهی دستگاه‌ها در شهرستان است که امیدواریم بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
دادگاه شهر برزک با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان اصفهان و شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.
شهر برزک در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب غربی کاشان واقع شده و مهم‌ترین منطقه تولید گل محمدی شهرستان کاشان است

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است