Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:15:06 GMT

بالای ۹۸ درصد اعتبارات در لرستان جذب شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۶۵۲۱

بالای ۹۸ درصد اعتبارات در لرستان جذب شده است

مرادی فر، به جذب اعتبارات در استان لرستان اشاره کرد و گفت: تا پایان تیرماه سال جاری بالای ۹۸ درصد اعتبارات جذب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «ماندگار مرادی فر»، امروز(17 مرداد) در شورای اداری لرستان افزود: امسال بالای ۹۸ درصد اعتبارات تا ۳۱ تیرماه جذب شده است.

 

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان، در ادامه با بیان اینکه دیوان محاسبات نظارت پیش نگر بر ادارات دارند، عنوان کرد: در سال جاری به ویژه روزهای اخیر نظارت دقیقی بر دستگاه ها حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه درلرستان مسأله مچ گیری را نداریم، اظهار داشت: نظارت ها باید به گونه ای صورت گیرد که جسارت را از مدیران نگیرد.

 

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان، با تأکید بر ضرورت فعالیت مدیران طبق قانون، بیان داشت: ریسک در کار مدیر لازمه پیشبرد اهداف و رسیدن به نتیجه است اما در این راستا باید به قانون توجه داشت.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار مراسم گرامیداشت روز خبرنگار شهرستان دزفول دزفول کانون های فرهنگی هنری مساجد ازدواج کانون های مساجد تبریز مدیران قانون اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه مناسب و آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی افزود: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادی‌ای بوشهر عنوان کرد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی اضافه کرد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 747435

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد