Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@17:06:25 GMT

میزبانی عالی نیروی دریایی ارتش ما را شگفت زده کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۶۷۰۳

میزبانی عالی نیروی دریایی ارتش ما را شگفت زده کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناخدایکم هو پی، مربی تیم غواصی عمق نیروی دریایی چین درباره اهداف تیمش در این دوره از مسابقات گفت: ما قطعا به  دنبال کسب مقام و قهرمانی هستیم اما در عین حال با توجه به مهارت و تجربه غواصان نیروی دریایی ایران، هدف اصلی ما یادگیری و کسب تجربه از غواصان ایران و سایر غواصان بسیار توانمند در مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه به دنبال رقابتی سالم و دوستانه در این مسابقات هستند، افزود: ما رقابتی سالم با ایران و روسیه را دنبال می کنیم.

مربی تیم غواصی نیروی دریایی چین همچنین از عملکرد تیمش تمجید کرد و یادآور شد: از ورزشکاران تیمم راضی هستم. عملکرد ما در روزهای گذشته بهتر از عملکردی است که در تمرینات داشتیم. نمایندگان چین بیشترین تلاش خود انجام دادند.

ناخدا یکم هو پی با بیان اینکه برای دومین بار متوالی در این رقابت ها به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حاضر شده است، گفت: سال گذشته به عنوان ناظر در مسابقات حاضر شدم و نحوه برگزار مسابقات را زیر نظر داشتیم اما امسال تیمی متشکل از غواصان نیروی دریایی چین در مسابقات حضور دارد. برگزاری این مسابقات با کیفیت بسیار بالا به میزبانی نیروی دریایی ارتش ما را شگفت زده کرده است.

وی با تشکر از برخورد صمیمانه و همکاری مردم ایران با کاروان تیم غواصی نیروی دریایی چین خاطرنشان کرد: از لحظه ورود به تهران تا عزیمت به جزیره کیش، برخورد بسیار خوبی را از مردم مشاهده کردیم. آن ها بسیار مهربان هستند و به ما کمک کردند. شرایط به گونه ای است که احساس می کنیم در خانه خودمان حضور داریم.

گفتنی است، تیم نظامی غواص نیروی دریایی جمهوری خلق چین جزء تیم‌های جدیدالورود به مسابقات نظامی بین المللی روسیه در رشته غواصی عمق است که عملکرد بسیار خوبی در چهارمین دوره این مسابقه داشته و موجب تحسین سایر کشورهای حاضر در مسابقات شده است.

کد خبر 4687975 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران چین نیروی دریایی مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران محمدجواد ظریف اصلاح طلبان دولت دوازدهم اسحاق جهانگیری روسیه شورای نگهبان علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بعد از رایزنی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده، میزبانی چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی به زنجان رسید، گفت: بی‌تردید برگزاری این رویداد مهم ورزشی می‌تواند عوائد درخشانی برای استان داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه تیم‌ها قرار است دوم خردادماه امسال برای برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی وارد زنجان شوند، افزود: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها به مدت دو روز و طی روزهای سوم و چهارم خردادماه در زنجان به مصاف هم خواهند رفت.

این مسؤول با اشاره به اینکه سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان میزبان این رویداد بین‌المللی خواهد بود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تعداد ۳۵۰ ورزشکار، مربی و داور بین‌المللی در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان حضور داشته باشند.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تا به این لحظه تیم‌های ارمنستان به همراه عراق و گرجستان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنجان در ادوار گذشته تجربه میزبانی از رویدادهایی چون رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام پارس و مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر را در کارنامه خود دارد.

امانی با اشاره به اینکه زنجان برای اولین‌بار است که در رشته کشتی میزبانی این رویداد در سطح بین‌المللی را عهده‌دار شده است، تصریح کرد: بی‌تردید مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی یکی از رویدادهای مهم ورزشی در کشور بوده و میزبانی این رقابت‌ها می‌تواند عوائد زیادی را در حوزه‌های مختلف برای استان به دنبال داشته باشد.

کد خبر 6097536

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو