Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@23:04:10 GMT

به حرمت قلم‌ها و قاب‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۶۷۶۸

به حرمت قلم‌ها و قاب‌ها

چه زیباســت مرور یک ســال تلاش برای یادآوری 365 روز دل در گرو محبت و عشــق به مردم محله و منطقه و شهر و استان و کشور داشتن.

مهدی توکلیان

چه زیباســت مرور یک ســال تلاش برای یادآوری 365 روز دل در گرو محبت و عشــق به مردم محله و منطقه و شهر و استان و کشور داشتن.

 چه لذتی بالاتر از آینه تمام نمای مردم شدن و نگاره‌گر حل مشکل‌ها بودن و چه افتخاری بالاتر که قدم‌های کوچک احساس و ارادت به یاریتان آمد و در دلتنگ‌ترین لحظه‌ها و شــادترین ثانیه‌ها همراه مردم بودن را تجربه و در کنارشان زندگی کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زمانی که گره‌ای از مشــکلات همشــهری‌ها با نوشــته و عکس شما باز می‌شــود و آنگاه که پیگیری رســانه‌ای شــما خبرنگاران متعهد به ثمر می‌نشــیند، آنچه از نگاهتان می‌تراود امید اســت و شــادی و صداقت و اشتیاق.

 طنین گام‌های پرتلاش و خســتگی‌ناپذیرتان صریر ســکوت را شکست، غبار از چهره خاطرات محله‌های قدیمی شســت، بافت‌های فرسوده جان دیگری یافت، هنر گفتمان و گفت‌وگــو و عکسهای‌تان هویت محله‌های فراموش شــده را زنده کرد و تجدید عهدی با اصالت‌های فراموش شــده کرد.

همــت و جدیت شــما راویان قصه‌هــای حقیقی کوچه‌هــا و محله‌ها و خیابان‌های شهر، پیوند عاطفی و قلبی مردم را با محله کار و زندگی‌شان حیاتی دگرباره بخشید و تاریخ و فرهنگ کودکی و محله‌ها را زنده کرد.

 سخت‌کوشــی‌های شــما خبرنگاران هنرمند، پنجره‌ای به ایوان خانه‌های قدیمی گشود، به گلدان‌های اطلسی و شمعدانی کنار حوض‌ها و پنجره‌ها ســامی دوباره داد، با هم محله‌ای‌ها و همشهری‌ها از ماجراها و خبرها و اتفاقه‌ایی که نمی‌دانستند سخن گفت و آنها را با یکدیگر آشناتر کرد.

 به پاس تمام تلاش‌هایتان و برای تمام تلاش‌هایی که در طول یک ســال فعالیــت حرفه‌ای با عشــق و علاقه و بدون هیچ چشم‌داشــت از خود به یادگار گذاشــته‌اید تمام شــهروندان قدردان قلم‌هــا و قدم‌ها و قاب‌های هنرمندانه و دغدغه‌مندتان هســتند و تا تاریخ این ســرزمین زنده است، سهم شما در اعتلا و توسعه شهرها و کشور مانا و جاودان است.

 ترویج صداقت و کرامت و سخاوت در سطرهای عاشقانه‌تان سرلوحه درس زندگی شــد تا بر صفحه‌های رســانه‌تان نقش ببندد و محبوب دلهای مخاطبان‌تان شود.

 وعده‌های بسیاری از مسئولان به همت شما به وعید تبدیل شد . امروز که شــما دلبسته فانوس معرفت و عشــق به مردم هستید و شیوه مردانگــی را آموختید تا محفل‌آرای خلوت و شــلوغی محله‌ها و کوه‌های شــهر باشید، نام پیام آوران و قاصدک‌های هشت سال دفاع مقدس را در ذهن‌هــا و دلها زنده کردید.

آرزوهایتان تلاش در مســیر خدا و خدمت به خلقش در هنگامه نیازمندی‌ها ســتودنی است. ضرب‌اهنگ گام‌هایتان برای خدمت به ســاکنان شهر و کوچه‌ها و کشــور همیشه ایام پرطنین و استوار باد.

 زیباتریــن پنجره‌های امید و آرزو را در آشــیانه‌های رســانه‌تان باز نگه داشــتید و مشتاقانه فانوس‌های روشن زندگی و انسانی زیستن را در پیچ کوچه‌های سخت زندگی به یادگار گذاشتید تا در فراز و نشیب‌های سخت روزگار، مردم وطن را همراهی کنند.

 شما، امروز دلیل آشکار مدع‌ای محبت‌ها و مرحم‌تهای مردم و مسئولان ایران اســلامی هســتید و دیگر جسارت هیچ دســتی برای قطع کردن نهال‌هایی که با دستان شما کاشته شد قد نخواهد کشید.

هفدهمین روز از مرداد تنها بهانه‌ای است برای قدردانی از همت و تلاش و غیرت و زحمت‌های شــمایی که در زمره تلاش‌گران و دغدغه‌مندهای ایران اسلامی هستید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: 17 مرداد روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌

حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان