Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، علی اکبر ایلخانی گفت: دریکی دوسال اخیربا صنعت بیمه در بستن قرارداد تکمیل درمان با چالش هایی روبه روبوده ایم  که به دلیل ضریب خسارت بالا، شرکت های بیمه تمایلی به عقد قرارداد بیمه تکمیل درمان  با اتحادیه ها ندارند.

وی افزود: اعضای اتحادیه الکترومکانیک درحدود 8 سال تحت پوشش بیمه تکمیل درمان شرکت بیمه ایران بودند و بیمه ایران به دلیل ضریب خسارت بالا دیگر قرارداد خود را تمدید نکرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه الکترومکانیک تهران بیان کرد: درسال گذشته با بیمه البرز در بخش تکمیل درمان قرارداد همکاری وجود داشت که عملکرد آنها رضایت بخش بود اما این شرکت بیمه ای هم قرارداد خود را تمدید نکرد و درحال حاضر اعضای اتحادیه فاقد هرگونه بیمه تکمیل در مان هستند.

ایلخانی اظهارکرد: اعضای اتحادیه نزدیک به 1700 نفر هستند که از این تعداد در حدود 200 نفر تحت پوشش بیمه تکمیل درمان قراردارند که آنهاهم معمولا اشخاصی هستند که به بیمه تکمیل درمان نیاز دارند .

وی در خصوص اینکه چه تعدادی از اعضای اتحادیه دارای بیمه نامه عمر هستند اظهار بی‌اطلاعی کرد وگفت : دربین محصولات بیمه ای، بیمه نامه های آتش سوزی و مسئولیت برای حرفه ی ما مفید است اما متاسفانه بیمه هنوز در بین اشخاص جامعه جا نیفتاده و از بیمه استفاده بهینه نمی شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه بیمه تکمیلی صنعت بیمه شرکت بیمه بیمه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند