Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@06:21:57 GMT

اعتصاب در ساختار هسته‌ای رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۷۰۸۹

خرداد؛ رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند کارشناسان و مهندسان انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی علیه قانون جدیدی که زندگی آنها را محدود می‌کند دست به اعتصاب زدند.

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند کارشناسان و مهندسان انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی علیه قانون جدیدی که زندگی آنها را محدود می‌کند دست به اعتصاب زدند.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه عبری‌زبان یدیعوت احارانوت در خبری در این رابطه نوشت: دانشمندان، تکنسین‌ها و کارشناسان بخش‌های مختلف هسته‌ای اسرائیل در اعتراض به لایحه دولت برای محدود کردن دامنه فعالیت‌های شخصی فعالان در بخش انرژی هسته‌ای دست به اعتصاب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این لایحه قرار است رئیس کمیته انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی اختیار محدود کردن شدید هر نوع فعالیتی از فعالیت‌های شخصی گرفته تا اقدامات اعتراض‌آمیز شاغلان در این بخش را بدون رجوع به دادگاه یا ساختارهای موازی دیگر پیدا کند.

 

گفتنی است یکی از تکنسین‌های نیروگاه هسته‌ای دیمونا به نام موردخای فانونو راز ساخت بمب‌های هسته ای را در این نیروگاه برای جهانیان افشا کرد و از آن تاریخ به بعد مشخص شده که اسرائیل ده‌ها بمب هسته‌ای در اختیار دارد، امری که صهیونیست‌ها هرگز حاضر به اعتراف به آن نشده‌اند.

 

بعد از آن بود که اسرائیل دانشمندان هسته‌ای خود را تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار داد و با بهانه قرار دادن مسائل امنیتی آنها را از بسیاری از موارد زندگی عادی محروم کرده است.


برچسب ها: اسرائیل ، رژیم صهیونیستی

منبع: خرداد

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوترش امروز سه‌شنبه با اشاره به اینکه وضعیت غزه روز به روز بدتر می‌شود، از سران رژیم صهیونیستی و حماس که در حال حاضر در مذاکرات فشرده برای دستیابی به توافق آتش‌بس شرکت می‌کنند، خواست به توافق دست یابند.

او در گفتگو با خبرنگاران در نیویورک گفت: به خاطر مردم غزه، به خاطر اسرا و خانواده‌های آنها در اسرائیل، و به خاطر منطقه و کل جهان، دولت اسرائیل و رهبری حماس را قویا تشویق می‌کنم که اکنون به توافق برسند.

دبیرکل سازمان ملل ابراز نگرانی کرد که بدون توافق، «جنگ، با همه پیامدهای آن چه در غزه و چه در سراسر منطقه، به طور تصاعدی بدتر خواهد شد.»

گوترش در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای تجاوز به رفح بیان کرد که حمله نظامی به آنجا وضعیت غیرقابل تحملی خواهد داشت و جان هزاران غیرنظامی دیگر را می‌گیرد و صدها هزار نفر را مجبور به فرار می‌کند.

وی اضافه کرد که علاوه بر این، تأثیر مخربی بر فلسطینیان غزه خواهد داشت و پیامدهای جدی در کرانه باختری اشغالی و در سراسر منطقه خواهد داشت.

آنتونیو گوترش همچنین از همپیمانان رژیم صهیونیستی نیز دعوت کرد این رژیم متقاعد کنند به رفح حمله زمینی نکند.

او در اینباره گفت: «همه اعضای شورای امنیت و بسیاری از دولت‌های دیگر به وضوح مخالفت خود را با چنین عملیاتی اعلام کرده‌اند. من از همه کسانی که بر اسرائیل نفوذ دارند می‌خواهم هر کاری که در توان دارند برای جلوگیری از آن انجام دهند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه جنجالی در سنای آمریکا؛ واردات اورانیوم از روسیه ممنوع شد
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • خورشید: ساختار و چرخه حیات تنها ستاره منظومه شمسی
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود