Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:56:10 GMT

مرحله شهری جشنواره «بچه های مسجد» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۷۲۱۷

مرحله شهری جشنواره «بچه های مسجد» برگزار شد

مرحله شهری جشنواره فرهنگی ورزشی «بچه های مسجد» در رشته های ورزشی دارت، فوتبال دستی و تنیس روی میز در دو گروه سنی ۸-۱۵ و ۱۶-۲۵ سال در سالن شهیدان ثامنی اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مرحله شهری جشنواره فرهنگی ورزشی «بچه های مسجد» با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و سازمان فرهنگی ورزشی، اجتماعی شهرداری اراک در ۲ بخش دختران و پسران  به صورت  مجزا  به مناسبت طرح اوقات فراغت تابستان ۹۸ در رشته ­های تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت همراه با مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر ویژه کانون­ های فرهنگی هنری مساجد شهر اراک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

راه یافتگان به مرحله شهری این جشنواره از برگزیدگان در مرحله منطقه­ ای هستند؛ در مرحله شهری به نفرات یا تیم­ های برتر (اول تا سوم هر رشته در رده ­های سنی مختلف) جوایزی اهدا می شود.

 

 

مراسم اختتامیه این جشنواره چهارشنبه ۲۳ مرداد با حضور مسئولان و تقدیر از برگزیدگان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار روزنامه خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اردبیل مراسم گرامیداشت روز خبرنگار خبرنگار بچه های مسجد جشنواره فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد طاهریان‌مقدم اظهار کرد: در این جشنواره تاکید بر غذاهای بومی محلی شهرستان و آش کمای انغوزه است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران ادامه داد: غذاهای سنتی از نظر داشتن مواد مغذی، ویتامین‌ها و املاح ارزش غذایی بالایی دارد، شهرستان چناران غذاهای سنتی زیادی دارد که برخی از آن‌ها به فراموشی سپرده شده‌اند؛ هدف از برگزاری این جشن‌ها احیا سنن و آداب رسوم گذشتگان است که با شناسایی و حفظ آن‌ها می‌توان به سلامت خانواده کمک کرد.

وی با بیان این که برپایی جشنواره عاملی برای افزایش شور و نشاط در خانواده‌ها است، تصریح کرد: جشنواره غذاهای سنتی، موسیقی محلی و همچنین بازدید از مزارع گیاهان دارویی با مشارکت اقامتگاه بوم‌گردی منیژگان در روستای آبگاهی در مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

طاهریان‌مقدم افزود: برنامه‌های این جشن شامل اجرای موسیقی سنتی، اجرای سرود و جشنواره غذاهای سنتی، نمایشگاه گیاهان دارویی و محصولات خانگی، دست بافته‌های زنان و دختران روستایی است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران یادآور شد: آش انغوزه یکی از غذاهای سنتی این شهرستان است که بیشتر در دامنه کوه‌های هزار مسجد در بهار رشد می‌کند.

دیگر خبرها

  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود