Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی اردبیل، گفت: نخستین جشنواره تجلیل از رسانه های برتر در توسعه گفتمان مهارت آموزی به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل برگزار می شود.

«داریوش لطیفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نخستین جشنواره تجلیل از رسانه های برتر در توسعه گفتمان مهارت آموزی به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی اردبیل، تصریح کرد: 20 مردادماه آخرین فرصت دریافت آثار است و خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند آثار خود را در موضوع های مشخص شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

این مقام مسئول، یادآور شد: انتخاب خبرنگار برتر، رسانه برتر و تولید محتوای برتر از جمله موضوع های انتخابی در این جشنواره است.

 

وی، اظهار داشت: فراخوان در محورهای معرفی رشته های شغل محور دانشگاه جامع علمی کاربردی، دستیابی به اهداف توسعه اشتغال، مهارت گرایی، کارآفرینی، مهارت و حل چالش های جامعه است.

 

لطیفی، افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب های خبر، گزارش، مقاله و عکس به دبیرخانه جشنواره واقع در اردبیل، خیابان دانشگاه، خیابان 13 آبان دفتر مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ارسال کنند.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی اردبیل، خاطر نشان کرد: به آثار برتر و برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

لطیفی، تاکید کرد: آثار منتشر شده از فروردین سال 97 تا 20 مرداد ماه سال جاری توسط دبیرخانه پذیرش خواهد شد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مراسم گرامیداشت روز خبرنگار روزنامه شهرستان دزفول دزفول مهارت آموزی دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی