Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ورزشگاه شهید بهنام محمدی که بازی‌های خانگی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در آن برگزار می‌شد، هنوز آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر نشده است و شاگردان تارتار باید در ورزشگاه غدیر اهواز از حریفان پذیرایی کنند.

چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی زیر کشت رفته و کیفیت بسیار بهتری نسبت به فصل گذشته دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژکتور‌ها نیز تعمیر شده اند و شماره گذاری صندلی‌های آغاز شده، اما اقداماتی همچون نصب گیت‌های الکترونیکی و دوربین‌های مدار بسته انجام نشده و زمان بیشتری برای تکمیل این استادیوم نیاز است.

بنا به گفته مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در صورتی که بازی‌های لیگ برتر نوزدهم از مرداد ماه آغاز شود، دیدار‌های ابتدایی این تیم باید در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

با توجه به این که نفت مسجد سلیمان در چند هفته ابتدایی لیگ بازی‌های سختی پیش رو دارد و باید به مصاف قدرتمند‌ترین تیم‌های لیگ برود، محروم شدن زردپوشان از امتیاز میزبانی به ضرر آن‌ها خواهد شد و مسلما بدون حمایت هواداران کار شاگردان تارتار سخت‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

زمان شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر همچنان نامشخص است

شرط جدید فدراسیون فوتبال برای آغاز لیگ برتر

قرعه سخت شاگردان تارتار در ۵ هفته ابتدایی لیگ

برنامه دیدار‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی