Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه برای اینکه بتوانیم از بازار خارجی نوشت افزار عبور کنیم باید علاوه بر حمایت، باید تلاش کنیم و کیفیت محصولات داخلی را افزایش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، با توجه به اینکه امسال سال رونق تولید ملی نام گذاری شده است بنایراین برای تحقق این شعار ملی که از سوی مقام معظم رهبری برای تدوام و استمرار در ادامه سیاست های راهبردی حمایت از کالای ایرانی انجام شد ،ترویج حماتی از خرید نوشت افزار ایرانی در بین دانش آموزان یک امر مهم و ضروری ذر جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه تولید و اشتغال در جامعه یک امر مهم و ضروری برای مقابله با تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمن است که می توان با حمایت از کالای ایرانی و خرید نوشت افزار های داخلی به این امر مهم و ضروری دامن زد.

تولید، رکن اساسی یک کشور است و ایران اسلامی نیز با توجه به ظرفیت های کنونی داخلی اعم از نیروی جوان و کارآمد و ذخایر طبیعی دیگر  از این قائده مستثنی نیست و برای تحقق این اهداف خطیر یعنی رونق تولید چاره ای جز حمایت فزاینده تر از تولید وجود ندارد.

این فرهنگ است که می تواند با درست تبیین شدن آن در جامعه امروزی به کمک پیشبرد اهداف برای پیشرفت و رشد تعالی یک جامعه و یا کشور کمک کند بنابراین فرهنگ خرید کالای ایرانی اسلامی از این قاعده مستثنی نبوده و علاوه بر اینکه رعایت این فرهنگ در جامعه ما به رونق تولید و اشتغال آفرینی می افزاید از تهاجم فرهنگ غرب نیز جلوگیری می کند.

امروز دشمنان با تولید فیلم ها و کارتون های غربگرایانه و با اسطوره سازی خیالی در این نوع تولیدات می خواهند بر کودکان و جوانان تاثیر منفی بگذارند که باید برای مقابله با این افکار شوم فرهنگ ایرانی اسلامی را در جامعه دهیم.

 

اکنون نوشت افزاز های خارجی با کیفیت و تصاویر جذاب بازار داخلی را اشغال کرده و برخی محصولات خارجی به لحاظ فرهنگی و تربیتی علاوه بر اینکه  بار منفی بر افکار دانش آموزان ما دارد موجب تحمیل فرهنگ غرب نیز در مدارس و جامعه جوانان ما دارد.

فرهنگ تولید ،فرهنگ مصرف و کیفیت کالای تولیدی همگی زیرشاخه ای از فرهنگ اجتماعی، اقتصادی و ملی است و برای تحقق این فرهنگ باید علاوه بر اینکه به کمک رسانه های جامع برویم باید تلاش کنیم تا با ساخت کارتون هایی با محتوایی ایرانی اسلامی  و معرفی اسطوره های از جمله شهید حسین فهمیده، شهید ذولفقاری و شهید بالازاده که همگی از دانش آموزان بدو انقلاب اسلامی و قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس بودند، بتوانیم این بزرگمردان قهرمان را به نسل جدید معرفی کنیم.

 

باربی، سیندرلا، سفید برفی و بتمن از جمله شخصبت های کارتونی و خیالی غرب بر روی دفتر ،کیف و سایر نوشت افزار های موجود در بازار از کالاهای خارجی است که امروزه در اکثر کیف های دانش آموزان می توان یافت.

کیف هایی که دانش آموزان ما را می خواهند در آینده به سر منزلگاه اهداف آرمانی انقلاب اسلامی ببرند، مملو از محتویات فرهنگ غرب و شخصیت های خیالی دشمنان است ، حال با یان نوع فرهنگ ما چطور می خواهیم به سرمنزگاه و اهداف آرمانی انقلاب خود برسیم باید به سراغ مسئولان و کارشناسان مسائل اجتماعی رفت.

 

حوزه نوشت افزار،از عرصه های مهم تهاجم فرهنگی دشمن است

دبیر قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل حوزه نوشت افزار دانش آموزان را یکی از عرصه هایی دانست که دشمنان این انقلاب، آن را مورد تهاجم فرهنگی قرار می دهند و گفت: برای اینکه بتوان در مقابل این تهاجم غرب ایستاد باید راه های نفوذ آن ها را بست.

 

گلی با بیان اینکه کشور های غربی در طول سالیان متمادی هزینه های هنگفتی برای نفوذ فرهنگی به انقلاب اسلامی ما انجام داده اند تا بتوانند انقلاب و کشور را از درون متلاشی کنند،گفت: آنها با ایجاد و تزریق شخصیت های تخیلی و ساختگی غربی که هیچ واقعیتی با دنیای واقعی ندارند به ذهن دانش آموزان ایرانی می خواهند با کم رنگ کردن شخصیت های ملی و مذهبی ما را از طریق نفوذ در ذهن ها نابود کرده و علاوه بر از بین بردن الگوهای واقعی برای اینده سازان کشور، هویت ایرانی و اسلامی نوجوانان را نیز تضعیف کنند.

 

اشتغال هر 4000 نفر در گرو خرید یک نوشت افزار ایرانی

 

نماینده مردم اردبیل ،نیر ،نمین و سرعین گفت: با حمایت از رونق تولید ملی و نوشت افزار های ایرانی می تواینم یک اشتغال قابل توجهی شاهد باشیم.

بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما اظهار داشت : با خرید هر نوشت افزار ایرانی فضا برای اشتغال چهار هزار جوان بیکار فراهم می شود و چه بهتر است ما در فصل گرم نوشت افزار در آستانه بازگشایی مدارس از نوشت افزار های ایرانی حمایت کنیم.

وی افزود: هفتاد درصد نوشت افزارهای موجود در بازار خارجی است و با توجه به گرانی مواد اولیه از جمله کاغذ بسیاری از کارگاه های تولیدی نوشت افزار رو به تعطیلی است لذا باید با حمایت از تولیدکنندگان نوشت افزار در سطح کشور بتوانیم از رقبای خارجی در بازار سبقت بگیریم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است

براساس گزارش مؤسسه‌ی امنیتی Sekoia، میلیون‌ها دستگاه در سراسر دنیا دربرابر بدافزار رهاشده‌ی PlugX USB آسیب‌پذیر هستند. این بدافزار خطرناک که توانایی تکثیر دارد، در بازه‌ای ۶ ماهه از سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) آثاری از خود در نزدیک به ۲٫۵ میلیون آدرس IP نشان داده است.

بیش از ۸۰ درصد تمامی دستگاه‌های آلوده‌شده به بدافزار PlugX USB مربوط به ۱۵ کشور بوده‌اند که در بین آنها، نیجریه، هند، چین، ایران، اندونزی، بریتانیا، عراق و آمریکا به‌ترتیب در رتبه‌های اول تا هفتم قرار گرفتند. PlugX USB درمجموع کامپیوتر‌های ۱۷۰ کشور را آلوده کرد.

بدافزار‌های USB محور قبلی معمولاً کشور‌هایی را تحت‌تأثیر قرار می‌دادند که بین دستگاه‌های آنها شباهت‌هایی مشاهده می‌شد؛ اما این گفته برای PlugX USB صدق نمی‌کند. برای نمونه، بدافزار RETADUP بیشترین نرخ نفوذ به سیستم‌ها را در کشور‌های اسپانیایی‌زبان ثبت کرده بود.

محققان شرکت Sekoia می‌گویند که بدافزار PlugX USB ازطریق دستگاه‌های ذخیره‌سازی USB (فلش) به‌راحتی در بین سیستم‌ها منتقل می‌شود. بررسی‌های Sekoia نشان می‌دهد که تقریباً به‌طور روزانه ۹۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ دستگاه به PlugX USB آلوده شده‌اند.


‏Sekoia از شرکت‌های امنیتی و دولت‌ها درخواست کرده است که ازطریق راهکاری خاص که به ارسال دستور متنی وابسته است، به حذف PlugX USB از کامپیوتر‌ها کمک کنند؛ اما این راهکار کاملاً کارساز نیست و امکان آلوده‌شدن مجدد سیستم‌ها وجود دارد؛ چون PlugX USB ازطریق دستگاه‌های USB در حال انتقال بین سیستم‌ها است.

بدافزار PlugX حداقل از سال ۲۰۰۸ استفاده شده و بیشتر برای جاسوسی و دسترسی به سیستم‌ها از راه دور کاربرد داشته است. حتی در برهه‌هایی زمانی از PlugX برای حمله به دولت‌ها و سازمان‌های سیاسی در آسیا و سپس غرب استفاده شد. محققان باور دارند که کد منبع PlugX در سال ۲۰۱۵ فاش شده است.

فعلاً راهکار مشخصی برای مقابله با PlugX وجود ندارد. به شما توصیه می‌کنیم که از اتصال دستگاه‌های ناشناس USB به کامپیوتر خود جلوگیری کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال