Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:25:59 GMT

چهار کاراته کا قزوینی در اردوی لیگ جهانی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۸۷۲۵

چهار کاراته کا قزوینی در اردوی لیگ جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، مجید حسن نیا و امیر رضا میرزایی از قزوین به دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بزرگسالان در رامسر مازندران دعوت شدند.

این اردو از روز جمعه ۱۸ مرداد ماه تا ۲۳ مرداد ماه در رامسر مازندران برگزار می شود.

ملی پوشان کاراته برای حضور در لیگ جهانی ژاپن که ۱۵ شهریورماه در توکیو ژاپن برگزار می شود آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومی تکواندو کار نونهال استان در رقابت های جهانی

در ادامه رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان محمدمهدی طاهرخانی در وزن دهم ۶۵ کیلوگرم بعد از ورزشکاران مکزیک و روسیه به نشان سوم دست یافت.

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در ازبکستان در حال پیگیری است.

رقابت های کشتی پهلوانی منطقه شش کشور در قزوین به پایان رسید

در پایان این رقابت ها در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و در ۶ وزن در مجموع تیمی، تیم های قزوین، البرز ومرکزی عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت ها با حضور تیم های اصفهان، قم، مرکزی، البرزو قزوین در خانه کشتی قزوین برگزار شد.

کد خبر 4688102

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تکواندو ورزش و جوانان قزوین بوشهر قزوین گرگان شیراز روز خبرنگار شهرکرد بیرجند خرم آباد سانحه تصادف آتش سوزی مجلس شورای اسلامی مشهد ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر در استان ۳۷ هزار و ۸۶۰ نفر حمایت از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد را برعهده دارند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از جامعه معلمان و فرهنگیان هستند.

وی اضافه کرد: پارسال فرهنگیان خیر که حمایت از فرزندان معنوی را برعهده دارند ۷۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب فرزندان تحت حمایت خود واریز کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: از ابتدای امسال ۳ هزار و۶۶۳ حامی به جمع حامیان طرح اکرام افزوده شده اند که ۱۴۵ نفر آنان معلمان هستند.

ظاهری افزود: در حال حاضر هزار و ۴۴۸ فرزند یتیم و ۶ هزار و ۴۰۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که غالبا در رده سنی ۶ تا ۱۸ قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: هم اکنون حدود ۹ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که برای این دانش آموزان فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی، مشاوره تحصیلی، اردو‌های زیارتی و سیاحتی و کلاس‌های تقویتی شامل دروس سال تحصیلی و کنکوری، مهارت آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان