Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم یک خبرگزاری صادق در عرصه اطلاع‌رسانی است گفت: در تمام جلسات و مواقعی که نیاز به رسانه و ارسال اخبار دقیق است خبرنگاران خبرگزاری تسنیم حضور به موقع دارند. ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی رشیدی مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان صبح امروز 17 مرداد روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کرمان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتقال اخبار و بیان مشکلات و دغدغه‌های جامعه نقش مهمی بر عهده دارند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم یک خبرگزاری صادق در عرصه اطلاع‌رسانی است گفت: کار خبرنگاران یک کار سخت است و در تمام جلسات و مواقعی که نیاز به رسانه و ارسال اخبار دقیق است خبرنگاران خبرگزاری تسنیم حضور به موقع دارند.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی آب در استان کرمان گفت: واقعیت این است که بحران آب نه‌ تنها در استان که در کشور وجود دارد و باید عزم ملی برای فرهنگسازی برای صرفه جویی در جامعه ایجاد شود.  

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کرمان آب را سرمایه ملی و میراث ما برای آیندگان دانست و افزود: حل بحران آب در استان و کشور بیش از هر چیز نیازمند صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف است.

کرمان| توجه به ارزش‌های نظام از ویژگی‌های بارز خبرگزاری تسنیم استبازدید مدیر‌کل بیمه سلامت استان کرمان از دفتر تسنیم به روایت تصویرامام جمعه کرمان در دیدار ‌مدیرعامل تسنیم: ‌جنگ رسانه‌ای برای مردم خطرناک‌تر از جنگ نظامی است+ تصاویر

وی در این بازدید با خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در شهر کرمان دیدار و گفت‌و‌گو کرد و به تعدادی از سئوالات خبرنگاران در حوزه آب  و آخرین وضعیت انتقال آب به شهر کرمان و مسائل روز کشور و استان کرمان پاسخ داد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفظت محیط زیست آذربایجان غربی  گفت : این تور یکروزه به منظور بازدید خبرنگاران از آخرین وضعیت تالاب های اقماری استان در شهرستان نقده و انعکاس بخشی از اقدمات و دستاورد های اداره کل حفاظت محیط زیست استان با حضور دکتر سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی برگزار گردید .

 حامد برزگری افزود: در جریان این برنامه، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از آخرین وضعیت تالاب بین المللی شورگل حسنلو ، تالاب بین المللی دورگه سنگی ، تالاب طالقان و تالاب سلدوز شهرستان نقده بازدید کردند. 

وی بیان کرد : خبرنگاران به عنوان سفیران اطلاع‌رسانی، رسالت آگاهی‌بخشی و روایت صحیح از دستاورد ها و اقدامات را برعهده دارند و با بهره گیری از ظرفیت رسانه و در هم افزایی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان می توانند در زمینه اشاعه و ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست تاثیر بسزایی داشته باشند.

با پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست استان ،  آبگیری  11 تالاب اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه از بهمن 1402 آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد و این تالاب ها از لحاظ وضعیت آبی و زیستگاهی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!