Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرکی معتقد است که قرعه پیکان مناسب است.

طرفداری- حسین فرکی در خصوص قرعه تیم فوتبال پیکان در لیگ نوزدهم گفت:

به نظرم پیکان با قرعه تقریباً مناسبی روبرو شد و امیدوارم بتوانیم لیگ را خیلی خوب شروع کنیم، ادامه بدهیم و به پایان برسانیم. خواسته های من به عنوان سرمربی از خودم و تیمم به کارگیری حداکثر توان برای ارائه بازی خوب و کسب نتیجه مطلوب و در خور شان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برگزاری دیدار دوستانه پیکان برابر استقلال ادامه داد:

از قبل با باشگاه استقلال و آقای زرینچه صحبت هایی را داشتیم و منتظر قرعه کشی لیگ بودیم تا در خصوص زمان و مکان این دیدار تصمیم گیری کنیم ، ان شاا... در روز دوشنبه هفته آتی میهمان استقلال خواهیم بود.در خصوص کیفیت لیگ نوزدهم هم فکر می کنم شاهد لیگ با کیفیت تری نسبت به لیگ گذشته باشیم . تعداد تیم های مدعی و با شرایط خوب که در لیگ نوزدهم شرکت می کنند بیشتر از فصل قبل می باشند اما باز هم در این دوره از مسابقات تیم ها به سه دسته تیم های مدعی ، تیم های میانه جدول که به دنبال کسب عنوان بهتر هستند و تیم هایی که برای بقا در لیگ برتر  تلاش می کنند ، تقسیم شده است .

به نقل از فارس، سرمربی تیم پیکان با توجه به قرار گرفتن در روز خبرنگار عنوان داشت :

از نظر من هر روز ، روز این تلاشگران عرصه خبر رسانی است. بنده همواره با خبرنگاران در طول سالیان فعالیت خود در فوتبال ارتباط بسیارخوب و حسنه ای داشتم و بر این مسئله واقفم که شغل این عزیزان بسیار سخت و حساس می باشد و از نظر درآمدی و معیشتی نیز در این وضعیت حاکم اقتصادی بعضاً با مشکلاتی دست به گریبانند اما با تمام وجود و با حفظ شرافت کامل و با تعهد و صداقت به کار خود ادامه می دهند . برای تمامی این بزرگواران آرزوی سلامتی دارم و بهترینها را آرزو می کنم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری