Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال ممنوعه گفت: متاسفم که بازیگران جوان اکثر مواقع باید رایگان کار کنند، هیچ دستمزدی وجود ندارد، گاها هم اگر دستمزدی بدهند به راحتی در پایان کار زیر آن می زنند. تاریخ انتشار: 15:00 - 17 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۹۴۴

احسان خان‌محمدی بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر پیشنهاد بازی در سریال بچه مهندس ۳ را دارم، این سریال به زودی آماده تولید می‌شود و من هم در آن به ایفای نقش خواهم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضورش در عرصه تئاتر افزود: در حال حاضر تمرینات دو نمایش را نیز پشت سر می گذرام، در نمایشی به کارگردانی عباس عبدالله زاده به ایفای نقش خواهم پرداخت که البته هنوز اسم آن انتخاب نشده است، علاوه بر آن در نمایش فرمالیته در نقش یک نگهبان مرزی بازی می کنم.

بازیگر سریال ممنوعه با اشاره به وضعیت سخت تئاتر برای جوانان تاکید کرد: جوانان هر روز و هر ساعت تمرین می کنند و در آخر با سختی هر چه تمام‌تر اثری را روی صحنه می برند اما متاسفانه در آخر جز یک کارنامه کاری چیزی برایشان نمی ماند. 

وی در همین راستا ادامه داد: نمی دانم چرا کارگردانان بزرگ هیچ وقت به تماشای ما نمی نشینند، مگر نه اینکه می توانند به راحتی بازیگران خود را در تئاتر استعدادیابی کنند، اما آنها هیچ اعتنایی به تئاتر نمی کنند و به طور معمول بازیگران خود را از راه هایی غیر اصولی انتخاب می کنند. 

این بازیگر سینما و تئاتر وضعیت معیشت بازیگران تئاتر را ناراحت کننده خواند و افزود: متاسفم که بازیگران جوان اکثر مواقع باید رایگان کار کنند، هیچ دستمزدی وجود ندارد، گاها هم اگر دستمزدی بدهند به راحتی در پایان کار زیر آن می زنند.

وی ادامه داد: تئاتر کار کردن در حال حاضر بسیار سخت است، هرچه کار می‌کنید به جایی نمی‌رسید، سینما کافی نبود حالا تئاتر هم در دست بازیگران چهره قرار گرفته و همین باعث شده تا تهیه کنندگان فقط سمت آثاری بروند که چهره دارد.

خان‌محمدی با اشاره به نقش خود در نمایش فرمالیته خاطرنشان کرد: در این نمایش که فضایی تازه در تئاتر ایران دارد، من در ابتدا کاملا از خواندن متن شوکه شدم، نقشی منفعل و عجیب که در پایان اتفاقات عجیبی برایش می افتد. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عباس عبدالله زاده اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این فیلم تئاتر ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6088708 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید