Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان، پرسنل و پاسداران سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی امروز در یک جنگ تمام عیار قرار دارد، دولت‌های مستکبر ائتلافی شیطانی را تشکیل داده‌اند و ما را مدام تحت فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی فشارهای امنیتی، قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنچه که واقعیت دارد آن است که امروزه دشمن حداکثر قوای خود را به کار گرفته و بر قلب سیاسی عالم اسلام یعنی ایران عزیز وارد می‌کند.

وی با اشاره به واقعیت به ظاهر سخت تهاجم همه جانبه غرب علیه جمهوری اسلامی و افول تمدن غرب، تصریح کرد: در کنار واقعیت تلخ دشمنی دولت‌های مستکبر علیه نظام اسلامی، حقیقتی شیرین و دلنشین پیش روست و آن اینکه خورشید دشمن، به غروب خود نزدیک شده و روبه‌زوال است.

سلامی افزود: در مقابل غروب تمدن غرب، درخشش و تلالو خورشید پرفروغ ایران اسلامی را بر نقطه  مرکزی سپهر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی عالم شاهد هستیم.

وی با اشاره به سیطره دشمن بر بسیاری از کشورها، گفت: این سیطره سیاسی که دشمن بر بسیاری از کشورها دارد تنها برای لحظه‌ای است، چراکه اگر به‌روند این سیاست نگاه کنید متوجه خواهید شد که همه این برتری و سیطره رو به افول و زوال است و به یک افسردگی سیاسی مبدل شده است.

سلامی انقلاب اسلامی را طلیعه عدالت و آزادی‌خواهی دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نهضت آزادی، ترس و واهمه دشمن را فراگرفت و آنان را بر آن داشت تا نظام اسلامی را ساقط کنند، اما به لطف و نصرت الهی بر دشمنان فائق آمدیم و هم‌اکنون شاهد وسعت انقلاب اسلامی در منطقه هستیم.

وی قدرت جمهوری اسلامی و تنزل دشمن را در سه ویژگی، رهبری، اسلام و مردم عنوان کرد و گفت: ویژگی اول و مهم‌ترین این عوامل در به قدرت رسیدن انقلاب اسلامی، رهبری و روح ولایت‌فقیه در جامعه اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ارتش‌های بزرگی با همان باور اطاعت از ولایت مطلقه فقیه شکل گرفته و در حال پیشروی و شکست دشمنان هستند؛ آزادی سرزمین‌های محاصره شده در نقاط مختلف دولت‌های اسلامی بیانگر این واقعیت است.

وی با اشاره به قدرت نیروی حزب‌الله و نیروهای مقاومت فلسطین، خاطرنشان کرد: زمانی فلسطینی‌ها با سنگ می‌جنگیدند اما امروز نیروی مقاومت نه با سنگ، بلکه با سلاح و موشک به پیکار می‌رود.

سلامی در مقابل تهدید نظامی دشمنان و ترغیب برخی کشورها به جنگ آمریکا با ایران، گفت: دشمن به خوبی می‌داند که هر جنگ جدیدی بقای رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد و سقوط برگشت ناپذیری را به همراه دارد و خیال باطلی است که بتوانند جمهوری اسلامی ایران را به زانو در آورند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد