Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویگ از خوب‌های بارسا در تور پیش فصل بوده است.

طرفداری - رئال ساراگوسا مایل است ریکی پویگ، هافبک بارسلونا را به طور قرضی جذب کند.

پویگ 19 ساله از جمله محصولات باکیفیت لاماسیا است که بارسلونا امیدوار است در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از ارکان خط میانی تیم اول تبدیل شود. پویگ از فصل گذشته با بارسا تمرین می‌کند و والورده که اعتقاد ویژه‌ای به او دارد، چند بار فرصت بازی هم در اختیار پویگ قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریکی در تور پیش فصل امسال نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. نتیجه اینکه تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن به صورت قرضی هستند.

به گزارش موندو دپورتیوو، آخرین باشگاهی که خواهان قرض گرفتن پویگ شده، رئال ساراگوسا است. تیمی که در دسته دوم فوتبال اسپانیا توپ می‌زند. ساراگوسا می‌داند که کار سختی برای متقاعد کردن پویگ خواهد داشت اما امیدوار است ویکتور سانچز بتواند با تکیه بر تشابهات سبک بازی ساراگوسا و بارسلونا، این هافبک آینده دار را راضی به قبول این پیشنهاد کندد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد

جنبش حماس بر لزوم فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌های این رژیم علیه خبرنگاران فلسطینی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز آزادی مطبوعات ما از نقش رسانه‌ها در نبرد طوفان الاقصی قدردانی می‌کنیم. جنایت‌های اشغالگران علیه خبرنگاران حقیقت اقدامات تروریستی و تجاوزات این رژیم را نمی‌پوشاند. ۱۴۶ تن از اصحاب رسانه در فلسطین از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی در غزه در هفت اکتبر شهید شده‌اند.

براساس گزارش المیادین، جنبش حماس تأکید کرد: رژیم اشغالگر نتوانسته مانع انتشار حقیقت در جهان شود. ما از تمام موسسات حقوقی می‌خواهیم برای جرم انگاری اقدامات تجاوزکارانه و جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه خبرنگاران فلسطینی و فشار بر این رژیم برای توقف آن و استفاده از تمام ابزارهای قانونی برای محاکمه این رژیم در دادگاه‌های بین‌المللی تلاش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!