Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری میامی به میزبانی فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه علی‌رغم گذشت چهار ماه از سال اما هنوز در روستای حسین‌آباد کالپوش مشکلات وجود دارد، ابراز داشت: این موانع باید قبل از شروع فصل سرما در این منطقه رانشی برطرف و دستگاه‌ها تمهیدات لازم را برای مقابله با سرما در کالپوش منظور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی میامی قبل از سرما به حسین‌آباد کالپوش رسیدگی کنند، افزود: به دلیل بارش برف برخی تجهیزات و امکانات تخریب شدند که می‌بایست برای موج سرما این موارد اصلاح و برای مردم این منطقه پیش‌بینی‌های لازم از هم‌اکنون تدارک دیده شود.

لزوم پیگیری جذب اعتبارات

فرماندار میامی بابیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان باید نهایت دقت اعمال شود، ابراز داشت: مدیران و کارکنان دولت باید این مهم این را مورد توجه قرار دهند رعایت نظم اداری دررفت و آمد ها مورد تاکید است هر مدیری که می‌خواهد از شهرستان خارج شود حتی اگر ماموریت اداری باشد باید به فرمانداری اطلاع دهند.

ملایری بابیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از مدیران کل خود اعتبارات استانی و ملی را مطالبه کنند، تصریح کرد: پروژه‌ها و طرح‌های ردیف دار از سفر رئیس جمهور به استان سمنان باید پیگیری و برای جذب آن‌ها تلاش شود بی شک کم‌کاری در این حوزه پذیرفتنی نیست.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به ایام سفرهای تابستانی و معبر بودن میامی باید امکانات لازم برای خدمات‌دهی به زائران و مسافران در دسترس قرار گیرد، افزود: در این فصل سال و مسافران زیاید از میامی عبور می‌کنند و لازم است داستگاه های خدماتی مسافران را پذیرا باشند.

خبرنگار رزمنده بی دفاع

فرماندار میامی با بیان اینکه خبرنگار رزمنده بی‌سلاح بی‌دفاع بدون تجهیزات است، ابراز داشت: قلم و دوربین سلاح او نیست و تنها ابزار کار آن‌ها است و باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشیم که بدون اجر و مزد و دریافت حداقل‌های حقوق فعالیت می‌کنند و حتی گاهی برای بیان مشکلات مردم از جیب خود هزینه می‌کنند.

ملایری بل بیان اینکه خبرنگاران رابط امین گوش و چشم بینای مردم هستند که وقایع را برای آیندگان ثبت می‌کنند، تصریح کرد: برخی از مسئولان فکر می‌کنند خبرنگار می‌خواهد سر از کارشان درآورد اما اگر مدیری کار درست انجام دهد نباید از مصاحبه و گزارش عملکرد دستگاه مطبوع خود بترسد لذا بهانه‌تراشی آن‌ها برای ممنوعیت از مصاحبه بی‌دلیل است.

وی ضمن بیان اینکه برخی مدیران ارتباط خوبی با خبرنگاران میامی ندارند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه با گوشزد اشکالات از مسئولان می‌خواهند که کار را اصلاح کنند اما در مقابل از جامعه خبری نیز انتظار می‌رود تا عملکرد خوب مسئولان را در راستای امید افزایی بازتاب دهند، برخی فقط به دنبال اشکال‌گیری هستند و این خوب نیست خبرنگار خوب همه این موارد را باید با هم ببیند. حفظ آبرو مهم است که خوشبختانه در میامی رعایت می‌شود.

کد خبر 4687979

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری میامی جلسه شورای اداری بوشهر قزوین روز خبرنگار شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بیرجند سانحه تصادف آتش سوزی مشهد مجلس شورای اسلامی ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس

زین الدین زیدان مهمان ویژه گرندپری میامی است.

طرفداری | زین الدین زیدان مسئول اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی بود.

در بعضی از پیست های فصل جاری فرمول یک، پیش از مسابقه اصلی یک مسابقه اسپرینت یا سرعتی نیز برگزار می شود. در مسابقه اسپرینت امروز در گرندپری میامی، مکس فرستاپن، چارلز لکرک و سرخیو پرز  به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. جوایز این افراد را زین الدین زیدان اهدا کرد.

زین الدین زیدان در کنار سه راننده برتر مسابقه اسپرینت گرندپری میامی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد